NOTD: Chaos for spring

marți, martie 15, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Daca ma urmariti pe Instagram stiti deja ca duminica mi-am facut de cap cu o manichiura splatter. Trebuie sa recunosc ca pe cat de mult imi plac rezultatele obtiunte cu ajutorul acestei tehnici, pe-atat de dificila si murdara mi se pare. Murdar vi se pare un cuvant prea puternic? Incercati sa aplicati oja intr-un mod cat mai creativ volosind un pai. Ma veti intelege...
   De aceasta data, am putut sa ma consider o "norocoasa" pentru ca degetele (ar fi trebuit sa o aplic pana la coate) mi-au fost protejate cu ajutorul minunii sugubete pe care imi doream sa o testez de foarte mult timp si pana la urma am gasit-o pe Born Pretty Store. Da, tocmai din acet motiv am optat pentru splatter, pentru ca voiam sa o pun la treaba in cele mai extreme conditii.


   V-am lasat sa observati rezultatul final dar doresc sa va spun ca acesta n-ar fi aratat deloc asa dupa aproximativ 10 minute. Am mai incercat si in trecut tehnica si curatarea a durat de cinci ori mai mult decat opera de arta in sine.
   Sunteti curioase despre cine evorba in propozitie, nu-i asa?
    Ei bine, baza peel-off este personajul principal din aceasta postare.
    

    Am aplicat bazele (atat cea deschisa la culoare cat si cea de protectie), am ales culorile care urmau sa fie asternute pe unghiute si nebunia a inceput.



    Dupa aproximativ 5-7 minute am indepartat-o si am putut sa ma bucur de manichiura mea fara sa mai fiu nevoita sa-mi curat/agresez cuticulele.





    Rezultatul ar fi fost si mai spectaculos daca as fi avut niste paie mai subtiri dar, m-am descurcat cu ce am avut prin casa, le-am imbibat bie bine in oja si pana la urma haosul de primavara s-a asternut si pe unghiutele mele.
    In cazul in care va tenteaza, sugubeata poate fi achizitionata de aici la un pret de 2.99$, transportul este gratuit indiferent de valoarea comenzii iar produsele ajung la posta vamala (trebuie sa recunosc ca o singura data m-am considerat norocoasa pentru ca au ajuns la oficiul postal de care apartin dar a fost un eveniment unic in viata) si folosind codul PML91 veti beneficia de un discount suplimentar de 10% din valoarea comenzii.


     Deci, ce parere aveti despre micul meu haos?

Kiss Kiss Dee
    

You Might Also Like