Preferatele lunii martie

joi, martie 31, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Iata ca o noua luna se apropie de final iar eu am pregatit din timp postarea cu produsele care m-au cucerit. 
    A fost o luna in care am facut descoperiri, m-am reintors la produse pe care le abandonasem si m-am pregatit intens pentru primavara. Primavara a inceput in forta iar dupa ce ne-am entuziasmat a pierdut teren in fata fioroasei care nu se lasa prea usor. Totusi, eu sper ca zilele frumoase si calduroase sa nu ne faca sa asteptam prea mult pentru ca eu sunt pregatita! Mi-am scos de la naftalina hainele cu imprimeuri inflorate, nuantele pastelate sar pe mine de fiecare data cand deschid portfardul/cutia cu lacuri de unghii iar visiniul mi se pare deja o nuanta prea intensa pentru a fi purtata pe buze. Sunt semne clare de primavara!
    Dar, sa revenim la ale noastre preferate, nu?


   Victoria's Secret - Lemon Escape mi-a fost alaturi in aceasta perioada. Face parte din cele trei victime pe care le-am ales pentru acest sezon (intregul articol aici) si mi s-a parut perfecta pentru vremea nehotarata din ultima vreme in care nu aveam pofta nici de arome prea dulci, dar nici prea fresh.


    Demachiantul bifazic de la Yves Rocher a fost una dintre descoperirile acestei luni. Desi il aveam de ceva vreme, am dorit sa mai termin  parte din produsele pe care le incepusem si abia dupa aceea l-am inceput. Imi place pentru ca este foarte bland, nu ma deranjeaza in niciun fel si este eficient (ca si o comparatie, mi se pare mai bland ca cel de la Nivea dar pentru a indeparta machiajul ochilor trebuie sa insist mai mult decat atunci cand il foloseam pe raposatul). Sunt multumita de el, imi place.


     Daca tot vorbim de Yves Rocher, m-am reintors la Sexy Pulp, unul dintre rimelurile mele preferate dar, care mi-a dat niste batai de pana in momentul in care ne-am reimprietenit. Acum, ma bucur ca nu l-am abandonat pentru ca povestea de dragoste continua.
    Blush-ul de la Catrice- Defining Blush - Rose Royce, a fost extrem de folosit in ultima perioada deoarece mi se pare ca are o nuanta perfecta pentru acest sezon. Piersiciu, pigmentat, care ofera obrajorilor o nuanta frumoasa, sanatoasa, fresh.
    Masca pentru fata de la Planet Spa mi-a placut foarte mult. Mi-era dor de o masca peel off iar aceasta a venit la fix. Dupa ce o folosesc tenul meu are un aspect care ma face sa astept cu nerabdare momentul in care sa o folosesc din nou. Trebuie sa-i ddic un articol! Neaparat!
   De asemenea, spray-ul pentru uscarea lacului de unghii de la Avon mi-a fost un ajutor de nadejde din momentul in care l-a primit. M-a ajutat sa ma bucur de o manichiura fara urme inestetice, zgarieturi sau alte nebunii cauzate de lipsa rabdarii din momentul in care aplicam lacul de unghii pana cand acesta se usca.
    Sa va mai spun ca luna aceasta am purtat rosu? Da, Fire Cracker a fost vedeta. V-am prezentat nuanta sa in acest articol si de-atunci l-am mai purtat de cateva ori.


    La capitolul lecturi am stat binisor, desi mi-as fi dorit sa am mai mult timp pentru aceasta activitate. Din pacate trebuie sa fac slalom printre o multime de lucruri pe care trebuie sa le bifez zilnic si pana la urma reusesc sa fac loc si pentru cateva ore de relaxare.


    Fapturi uluitoare mi-a placut foarte mult, iar Tracy Chevaliar a intrat in forta pe lista autorilor cu titluri "de citit". Recenzia acestei carti a beneficiat de un articol aici asa ca n-o sa va mai plictisesc cu detalii suplimentare.
    Femeia in fata oglinzii a fost un alt titlu bifat in luna martie. Cred ca abuzat de Eric-Emmanuel Schmitt si am ajuns la saturatie deoarece mi se pare ca lecturile sale nu mai sunt la fel de interesante ca la inceput. Ca sunt eu de vina, ca e el... nu pot sa va spun. Oricum, in aceasta carte nu avem de-a face cu mai multe nuvele ci cu vietile a trei femei care traiesc in epoci diferite si care au o vaga legatura pe care autorul ne-o dezvaluie la sfarsit. O lectura usoara, nu la fel de profunda ca si in cazul altor carti scrise de el dar care "te prinde" in mrejele sale daca ai starea potrivita pentru a o devora. Eu am decis sa fac o pauza de la aceste lecturi si sa ma dedic unor "epoci/zone" care ma atrag mai mult in aceasta perioada.
    Un baiat pe lista lui Schindler m-a facut sa exclam DA! Asta e ceea ce imi doream. In cazul in care v-a placut De neinvins (recenzia aici) atunci va veti delecta cu o lectura captivanta, a jurnalului uni baietel, supravietuitor al celui de-al Doilea Razboi Mondial. Captivanta, emotionanta, perfect argumentata si presarata cu optimism, Un baiat pe lista lui Schindler te face sa devorezi acest jurnal cu o sete de cunoastere pe care nu-mi imaginam ca as putea sa o nutresc fata de un subiect atat de dur. Uite ca s-a intamplat!
    Cel care ma asteapta  a beneficiat de cea mai receta recenzie aici, pe blog. E o carte fenomenala, extrem de bine scrisa in care autoarea ne face sa empatizam cu personajul principal, sa ii apreciem puterea si sa ii respectam deciziile. Mi-a placut la nebunie si v-o recomand cu drag.
     
      Acesta a fost articolul dedicat lunii martie iar acum astept cu nerabdare sa descopar surprizele lunii aprilie.
     Voi ce descoperiri ati mai facut?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like