Trei pe wishlist-ul din aceasta primavara

vineri, martie 11, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Chiar daca vremea de afara nu e prea prielnica eu tot ma bucur ca primavara a venit si pe plai mioritic. Copacii infloresc, totul revine la viata si zau ca nici ploaia nu ma deranjeaza atat de tare (mai tare ma deranjeaza faptul ca nu am o umbrela haioasa care sa ma inveseleasca si mai mult).
    Inspirata de inceputul de sezon, am inceput sa vizitez magazinele online in cautarea unor articole vestimentare care sa marcheze acest eveniment. Am hoinarit, m-am gandit si razgandit si pana la urma, am ales fix trei articole, din trei categorii pe care le-am adaugat pe wishlist si despre care va voi povesti cate ceva.




    Mi s-a pus pata pe carouri! Rau de tot! In ultima vreme, fac ce fac si tot inspre ele ma indrept. Si pentru ca ma simt prost pentru ca am atacat garderoba lui, am inceput sa caut niste modele mai feminine, care dimineata, sa-mi abata din drumul spre dulapul interzis. Acest model mi s-a parut deosebit, diferit si extrem de feminin asa ca ocupa un loc fruntas in wishlist-ul meu.


   N-am mai avut un compleu (trening, set, echipament sport-ish) din scoala generala asa ca m-am gandit ca ar fi cazul sa ma reintorc la modele care-mi aduc aminte de copilarie. In momentul in care am vazut acest model mi-am spus: pitzi style! dar apoi, uitandu-ma mai atent mi-am dat seama ca acel imprimeu animal print nu e deranjant iar croiul pare extrem de comod. Da, in aceasta primavara mi-am propus sa optez si pentru tinute cat mai comode asa ca hop cu inculpatul pe wishlist!


    Si cum fara floricele viata e pustiu (ha, ha mereu m-a amuzat aceasta "expresie") pe lista mea si-a facut loc tiptil o rochie superba. Colorata, inflorata si eleganta mi-a atras atentia de la primul click (aici puteti sa vedeti mai multe fotografii atat cu inculpata cat si cu alte persoane care au achizitionat-o). Imi place si zau ca i-as oferi un spatiu special in sifonierul meu.


     Gata! Ma opresc! E greu, dar avand in vedere faptul ca am spus ca aleg doar trei, am de gand sa-mi respect promisiunea!
     Voi pentru ce optati in acest sezon? Ce v-a atras atentia si ce doriti sa mai adaugati in sifonier?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like