Trei pentru acest sezon

joi, martie 17, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Asa cum v-am obisnuit, in fiecare sezon imi pregatesc artileria grea pentru rasfat, relaxare si bineinteles, hidratare. Daca in sezonul rece am optat pentru produse cu iz dulceag, acum am revenit la arome perfecte pentru primavara. M-am uitat la toate produsele pe care le am in prezent si am ales trei victime care mi s-au parut perfecte.

 
   Sunteti curioase care au fost alegerile mele? Acusica vi le prezint.


   Cea mai proaspata membra a familiei este lotiunea de corp de la Avon Naturals - Wild berries and pomegranate. Aroma sa fresh mi se pare perfecta pentru zilele frumoase care bat la usa. Revigoranta si in acelasi timp relaxanta te face sa uiti de toate problemele in momentul in care decizi sa o folosesti. Imi place  enorm asa ca nu va scapa de mine prea curand. De ambalaj nu mai spun nimic, e prea simpatic pentru a fi descris in cuvinte.


    Pentru zilele mai racoroase/ploioase am decis sa raman fidela brand-ului Ziaja. Lotiunea de corp cu unt de cacao e delicioasa si mi se pare alegerea perfecta pentru serile in care te zgribulesti din cauza temperaturilor scazute si cauti un produs care sa te faca sa te simti bine. Despre dansa v-am povestit in acest articol asa ca n-o sa va mai plicitisesc cu detalii suplimentare.


    Ultima dar nu si codasa clasamentului meu este, lotiunea de corp Victoria's Secret cu aroma citrico-dulceaga - Lemon Escape. Cum ar fi prmavara fara aroma citricelor? N-as putea sa-mi imaginez...
     De ce am spus citrico-dulceaga? Pentru ca aroma proaspata de lamaie a fost amestecata cu migala cu cea de cocos iar rezultatul este un mix surprinzator, deosebit, apetisant. 
    Aceasta mica bijuterie se afla in colectia mea de ceva vreme dar nu m-am indurat sa o incep (tipic mie). Totusi, am decis sa nu mai astept deloc si sa o folosesc fara mila in acest sezon. Stiu ca stiti deja ca produsele acestui brand imi plac la nebunie asa ca si dansa se incadreaza perfect in peisaj.

    Acum, ca v-am impartasit micul secret referitor la victimele din acest sezon, sunt foarte curioasa care sunt alegerile voastre. Abia astept comentariile voastre!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like