Vinerea imbulinata #78

vineri, martie 18, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Mi-era dor de o manichiura vesela, cu nuante primavaratice care sa te faca sa zambesti doar admirand-o. si daca e vineri, mi-am propus sa va inveleselesc cu niste bulinute simpatice foc!
    Am aplicat nuanta de  baza care-ti ia ochii si apoi, tiptil si ordonat, am punctat bulinute in nuante pastelate.
   Rezultatul mi-a placut la nebunie si mi-am propus sa port cat mai des combinatii de acest gen.




    Pentru manichiura de astazi am folosit doar produse de la Aon pentru ca eram foarte curioasa de modul in care se comporta si trebie sa va spun ca... sunt multumita!
    Culoarea se intinde frumos, bulinele se astern aspectuos iar baza are un luciu foarte frumos asa ca am folosit-o si pe post de top coat.
    Asadar si prin urmare, sugubetele de astazi sunt:
    - Instrument de punctare (intr-o parte are pensula care este foarte utila pentru obtinerea modelelor);
    - Baza Nail experts - gel strenght;
    - Avon Gel Finish - P807;
    - Avon Nailwearpro - Sheer Citrus;
    - Avon Nailwearpro - Lemon Sugar;
    - Avon Speed Dry - Asap Pink;
    - Spray pentru uscarea lacului de unghii.


    Ce parere aveti despre manichiura de azi?
   
Kiss Kiss Dee

You Might Also Like