InstaMania #58

luni, aprilie 25, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     O noua saptamana s-a incheiat iar mini-micro-minioana vacanta de Pasti se apropie cu pasi rapizi. Nu pot sa neg faptul ca mi-ar fi placut ca aceasta sa nu coincida cu ziua de 1 Mai dar, sunt sigura ca nu sunt sigura care se gandeste la acest aspect asa ca n-o sa mai dezbat subiectul si o sa incerc sa fiu mai optimista.
     Saptamana care s-a incheiat a fost frumoasa, agitata, dar plina de veselie si zau ca-mi plac zilele care se desfasoara asa. Ca de obiecei, incerc sa fac cate putin din toate lucrurile care ma fac sa zambesc si pot sa spun ca momentan ma declar multumita.
    Acestea fiind spuse, sa inceapa episodul cu numarul 58 al InstaManiei!


     Noi citim si ne place la nebunie aceasta activitate! I-am recomandat si lui Martianul si este de acord cu mine, o carte de nota 10! Eu am descoperit Povestea anticarului si pot sa va spun ca e o lectura cu care merita sa te delectezi.


    Iubesc cerealele si imi plac sa incerc toate combinatiile posibile si imposibile!


    Brandusele au devenit florile mele preferate. Dupa ultima excursie pe munte ma declar cucerita de aceste flori superbe!


     Si pot sa strig tare: In sfarsit! Am reusit sa ne mobilizam si sa alergam o tura in adevaratul sens al cuvantului. Sper ca de acum inainte sa ne extindem distantele care ne provoaca de fiecare data!
     Aaa, sa nu uit! am descoperit si o noua aplicatie, tot datorita Instagram-ului si pana acum, ne place: Sports Tracker.


    Doua carti de pe wishlist-ul pe care vi l-am prezentat aici au fost bifate si urmeaza sa fie devorate!


   Photoderm Max a trecut testul la care a fost supus si in curand va beneficia de un articol pe blog.
    Va spun de-acum ca se lasa cu dragoste mare!


    Da, cam atat pe saptamana care s-a incheiat! Acum, astept cu nerabdare sa descopar noutatile cu care ne vom delecta in ultima saptamana din luna aprilie. Sunt sigura ca vom avea parte de o saptamana foarte frumoasa.
    Acestea fiind zise, va doresc sa aveti o parte de zile frumoase si in cazul in care doriti sa ne vedem si pe Instagram, eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like