Love - hate - love

vineri, aprilie 08, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


     Stiu ca nu sunt singura persoana de pe aceasta planeta care dupa ce a testat un produs si nu i-a placut, a decis sa-i mai dea o sansa si apoi sa se indragosteasca de el. Sau, care sa iubeasca un produs ca mai apoi sa il deteste. Nu sunt singura, stiu ca nu sunt...
     Pentru postarea de astazi am decis sa va prezint cateva dintre produsele care se incadreaza in categoria love-hate-love pentru ca da, chiar si in ciuda primelor impresii, toate mai merita o sansa.


     Voi incepe cu renumitul corector NYX. Atat de laudat, atat de cautat... L-am achizitionat si eu pentru ca imi doream un produs care sa acopere bine si care sa nu se adune, sa nu faca figuri. Ei bine, dupa prima utilizare am fost atat de dezamagita incat imi venea sa-l arunc. I-am mai dat cateva sanse iar impresia pe care o aveam nu s-a schimbat. L-am abandonat in portfard si in aceasta iarna, intr-un moment de graba, l-am inhatat si l-am aplicat. Am fost impresionata. Descoperisem toate calitatile pentru care era laudat. Acum, probabil ca vinovat a fost fondul de ten pe care il folosisem in trecut, sau crema de ochi, nu stiu sa va spun 100% dar cert e ca ne intelegem de minune si mi-e tare drag.


    Lioele a beneficiat de o coampanie de promovare extrem de puternica in mediul online asa ca am decis sa achizitionez o BB Cream-a. Imi doream ceva care sa aiba un SPF bunicel si care sa nu incarce tenul iar Water Drop mi s-a parut varianta perfecta. Dupa ce a ajuns la mine si am folosit-o am fost extrem de dezamagita. Mi se parea ca gradul de acoperire tinde spre zero, dupa cateva ore fruntea mea stralucea enervant, mi se parea ineficienta si am lasat-o pe tusa. In acest sezon, am decis sa-i mai acord o sansa. Nu stiu exact care a fost motivul dar mi-am spus ca daca nici acum nu ne vom intelege, n-are rost sa o mai las sa ocupe spatiul degeaba.
    Ei bine, de aceasta data am fost foarte multumita. Am folosit-o peste Bioderma Aquafluide care mi se parea ca ofera tenului un aspect prea mat iar rezultatul a fost imbucurator. Un luciu natural, proaspat, sanatos, o acoperire mititca dar acceptabila pentru zilele in care tenul meu nu se confrunta cu "nicio" problema. Da, acum ne intelegem de minune iar combinatia pe care am folosit-o mi se pare cea castigatoare.


    Rimelul Yves Rocher Sexy Pulp e ultimul produs din categoria cosmetica. L-am avut anul trecut, l-am iubit cu pasiune si am decis sa-l reachizitionez. In pauza dintre cele doua utilizari locul acestuia a fost ocupat de Wonder Lash de la Maybelline care a fost de asemenea un produs de exceptie cu o periuta din material plastic, foarte usor de folosit. In momentul in care m-am reintors la Sexy Pulp... surpriza! Nu ne mai intelegeam absolut deloc. Mi-era ciuda, ma intrebam ce mi-a placut la el prima data dar, neavand alt produs care sa-l substituie am continuat sa-l folosesc. Dupa o saptamana incepeam sa ii redescopar misterele. Acum nu stiu daca m-am obisnuit din nou cu formula sa si cu peria sa total diferita fata de cea a lui Wonder Lash, cert e ca imi place din nou! Genele mele au un aspect frumos si il iubesc ca-n prima zi!


    Si cum trei este cifra mea, am decis ca articolul de astazi sa contina doar trei produse din categoria love-hate-love. In cazul in care va plac articolele de acest gen, anuntati-ma si promit ca o sa revin cu episoade noi.
      Sunt curioasa care sunt experintele voastre cu produse de acest gen, daca exclamati Bata-te norocul sa te bata, bine ca ti-am mai dat o sansa! sau Du-te sa nu te mai vad!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like