Pe lista de cumparaturi #1

sâmbătă, aprilie 23, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Ideea acestei postari mi-a venit in minte in urma cu cateva clipe. Ma gandeam la produsele pe care trebuie sa le achizitionez in cel mai scurt timp si pac! mi-a picat fisa: ce-ar fi daca as face o postare de tip wishlist dar care sa nu fie chiar wishlist?
    V-am bagat in ceata nu-i asa? Ei bine, ma refeream la produse de care am cu adevarat nevoie si pe care ar cam trebui sa le (re)aduc in stocurile mele.
     De la inceputul acestui an am fost foarte cuminte, am realizat ca pot sa traiesc foarte bine si daca nu mai achizitionez rujuri, oje si farduri in plus, orientandu-ma spre alte produse de care am nevoie. Pot sa spun ca in acest mod am resuit sa fiu mai linistita, fara sa ma mai agit in momentul in care vad niste oferte de nerefuzat iar surplusul din pusculita s-a indreptat spre chestiuni mai importante.
    Da, la inceput mi-a fost destul de greu sa ma abtin dar apoi, incet, incet mi-am recapatat luciditatea.
    Sa va mai spun un lucru amuzant? La ultima intalnire cu Deena, am dat o raita prin DM si fiecare a ajuns la casa cu cate un singur produs (al meu era si non-cosmetic). Deci se poate! Aleluia! Am ras, ne-am felicitat si ne-am continuat povestile.
    Dar, sa revenim la postarea de azi. Pe lista mea de cumparaturi se afla urmatoarele produse....


    Trebuie sa incep cu lotiunea cu vitamina B5 Tratament Expert de la Farmec deoarece ungiile mele trec printr-o perioada destul de ciudatica si stiu ca acest produs a facut minuni pentru ele si in urma cu cativa ani.

Sursa

     N-am mai folosit de foarte mult timp un produs de la Cosmetic Plant si mi-e tare dor! Datorita faptului ca si pielea mainilor mele e destul de uscata, iar Deena a laudat de nenumarate ori crema de maini cu galbenele, am adaugat-o pe lista de cumparaturi pentru ca vreau sa vad cum se va comporta si in cazul meu.

Sursa

    Lash Sensational de la Maybelline a fost unul dintre cele mai bune rimeluri pe care le-am incercat pana acum si mi-e tare dor de minunile pe care le facea. E pe lista, acum trebuie doar sa caut si o oferta care sa ma multumeasca.

Sursa

     Si daca tot vorbim de Maybelline, Master Precise trebuie sa ajunga in mainile mele! Eyeliner-ul pe care il folosesc in prezent nu ma mai multumeste si am nevoie de un produs wow. Acesta pare sa indeplineasca toate conditiile pe care le am asa ca...da!

Sursa

      Inchei cu un moft, recunosc! Avand in vedere faptul ca sunetem mari iubitori de natura, simt ca aventurile noastre n-ar mai avea farmec fara... un... hamac! Da, e pe lista! Da ne dorim foarte mult unul iar acum cercetam ofertele. Eu stiu ca imi doresc unul colorat si vesel iar el, se ocupa de aspectele tehnice.

Sursa


    Ca de obicei, imi inchei pledoaria cu al 5-lea produs pentru ca lista mea pare mult realizabila daca am mai putine produse pe ea.
    Sper ca v-a placut ideea mea si sunt curioasa ce se afla si pe listele voastre!

Kiss Kiss si un weekend de vis!


    

You Might Also Like