Vinerea imbulinata #80

vineri, aprilie 15, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Pe langa faptul ca e vineri (veselie, veselie, veselieeeee) eu mai am un motiv pentru care zambesc: vinerea imbulinata a ajuns la episodul 80! Whoop! Whoop!
     Daca voua nu va vine sa credeti ca am reusit sa concep 80 de manichiuri diferite folosind instrumentele de punctare, mie nici atat! Oricum, sunt foarte mandra de fiecare in parte si abia astept sa v-o prezint si pe cea cu numarul 100. Nu mai e mult, nu-i asa?
    Pentru manichiura de astazi am dorit sa aplic buline suprapuse dar dupa ce am efectuat operatiunea mi s-a parut ca ar mai fi loc de putina culoare asa ca am mai aplicat niste bulinute galbene. La final, am aplicat top coat si am zambit. Asa da!
    Sper ca si voi sa fiti de acord cu mine.





    Deci? Ce parere aveti despre imbulinarea de azi?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like