InstaMania #63

luni, mai 30, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Ciresar bate la usa, vara vine acus, acus!
    Am incercat sa fac si eu cateva rime la primele ore ale diminetii dar se pare ca astazi inspiratia m-a cam parasit. Eh, nu-i nimic! E luni si parca totul se misca cu incetinitorul dupa un weekend plin de aventuri.
     Mi-era tare dor de zile de hoinareala si in sfarsit pot sa spun ca m-am bucurat de relaxare in natura, am simtit dureri de muschi si bataturi cauzate de atata hoinareala si m-am bucurat de fiecare clipa. Ce-mi plac weekend-urile insorite! Parca am si uitat de zilele mohorate din timpul saptamanii!
     Si daca sunteti curioase de aventurile din ultima saptamana, eu va invit sa o rememoram prin intermediul fotografiilor episodului cu numarul 63 din InstaMania!


    In fiecare saptamana imi propun sa o las mai usor cu dulciurile si in fiecare saptamana gasesc cate o tentatie careia sa nu-i pot rezista. Dar cine poate rezista in fata pralinelor?


     Chiar si magarusii sunt mai puternici decat mine!


     Daca saptamana a fost destul de slabuta in ceea ce priveste activitatile din timpul liber, in weekend am tasnit hai-hui. Sarmizegetusa Regia este un loc magic si ... avem asfalt pana la cetatea dacica! Yay! 
     In cazul in care nu ati vizitat acest loc minunat, va recomand sa o faceti. eu v-am povestit despre prima noastra aventura in acest articol.
     Romania e magica! 


    Frumoasa cetate de la Deva ne astepta cu bratele deschise si de aceasta data am descoperit traseul pe care il poti parcurge plimbandu-te pana sus. Desi ma asteptam la ceva mai dificil am constatat ca e o adevarata placere asa ca la urmatoarea vizita (cand speram sa descoperim o cetate 100% restaurata) vom merge pe aceleasi poteci.


     Apusurile mi se par fascinante si de fiecare data incerc sa le surprind frumusetea.


     Zile insorite, ce dor mi-a fost de voi!



     Am incheiat saptamana cu o doza de relaxare in compania unei carti de nota 10.



    Si-am incalecat pe-o sa si am terminat InstaMania!
    Sper ca v-a placut si acest episod iar in cazul in care va doriti sa vedeti si mai multe fotografii, va astept pe Instagram. Eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like