Joaca de vineri (BP-L004 - review & demo)

vineri, mai 20, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


     Am decis sa denumesc articolul de astazi joaca de vineri deoarece, din momentul in care am descoperit placutele pentru manichiura de pe Born Pretty Store, conceperea unei manichiuri de efect mi se pare o joaca.
     Mi-era pofta de ceva nou iar in momentul in care mi s-a propus sa testez cateva produse, placuta BP-L004 mi-a atras atentia si nu mi-am mai luat gandul de ea.
     Modelele sale simetrice si abstracte mi s-au parut deosibite asa ca da, ea a fost cea aleasa.



     Ca de obicei, gravura este impecabila iar modelele se transfera extrem de usor indiferent daca folosim sau nu oja speciala. Eu ma aflu in "faza Konad" si de fiecare data cand pregatesc o manichiura, ma indrept spre ea. Eh, nu-i nimic! Promit ca urmatoarea manichiura stampilata sa fie conceputa cu oje normale pentru a va demonstra ca afirmatia de mai sus e adevarata.



     Stiu ca ma repet dar, modelele sunt deosebite si atrag atentia indiferent de alegerea noastra.




     Pentru manichiura de azi am ales un model care mi se pare ca seamana foarte bine cu sarma impletita a unui gard si l-am aplicat peste niste unghiute multicolore. Rezultatul mi s-a parut adorabil si sper ca si voi sa fiti de acord cu mine.







    In cazul in care va tenteaza sugubeata pe care am folosit-o, doresc sa va spun ca beneficiaza de un pret promotional de 3.99 $ si poate fi achizitionata de aici.
     Pe langa asta, Born Pretty Store are shipping-ul gratutit (produsele ajung la posta vamala) si folosind codul PML91 puteti beneficia de un discount de 10% din valoarea comenzii.Tentant, nu-i asa?



Kiss Kiss Dee

You Might Also Like