NOTD: Messy

marți, mai 17, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


     Astazi doresc sa va prezint o noua manichiura din categoria who is the master of disaster?
     Intr-o zi, de dimineata, m-am trezit cu gandul la un water marble. Si ce credeti? Nu m-am oprit pana nu am incercat si eu din nou aceasta tehnica. Trebuie sa recunosc ca pana sa ajung la rezultatul de mai jos m-am cam chinuit si pana la urma am reusit sa obtin ceva decent dar, nu m-am intins mai mult decat plapuma! Am ramas la doua unghii accent uramand ca pe viitor, sa mai incerc sa ajung la rezultate mai multumitoare.
    Nu cred ca e o tehnica atat de dificila dar daca n-ai rabdare... poti s-o abandonezi din start.
    La capitolul curatare am avut noroc cu baza pentru protectie despre care v-am povestit in aceasta postare asa ca haosul creat nu a fost chiar atat de mare.
     Gata cu palavrageala! Priviti rezultatul meu!






    Deci, ce parere aveti?
    Sa mai incerc sau ar fi bine sa las aceasta tehnica "pe mana" expertilor?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like