NOTD: Sah mat!

vineri, mai 06, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Chiar daca postarea de astazi nu era planificata, mi-am spus ca nu pot sa las sa treaca o saptamana fara sa va prezint o manichiura. Pozele erau pregatite dar textul si prelucrarea m-au facut sa ma trezesc dis de dimineata si sa ma apuc de treaba.
     Aceasta a fost manichiura pe care am purtat-o de Pasti si am decis sa v-o prezint si voua. Mi-am dorit ceva care sa ma reprezinte si nu am putut sa aleg decat un model de pe eterna mea placuta BPS si o oja texturata.
      Pentru a nu va plictisi, am optat pentru un model in carouri care mi s-a parut ca seama foarte mult cu o tabla de sah. Dar cum eu nu aleg niciodata ceva care sa fie 100% fidel realitatii, am inlocuit negrul cu turcoaz.
    Rezultatul a fost o combinatie de nuante de primavara timpurie, amestecate cu negura din ultimele zile. 


 


 
  Deci, ce parere aveti despre manichiura mea?
    Yay sau nay?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like