OOTD: Oh So Sporty!

joi, mai 19, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Daca in urma cu cativa ani cineva mi-ar fi spus ca o sa purtam adidasi in tinute business, elegante si ca vor face o reala concurenta pantofilor eleganti zau ca n-as fi crezut. Totusi, pe parcursul ultimilor trei ani, acestia au castigat teren si am descoperit o multime de combinatii castigatoare.
    Chiar daca la inceput modul in care erau purtati mi se parea mai mult decat indraznet acum pot sa spun ca sunt indragostita de stilul sporty-chic. Am renuntat de ceva vreme le pantofii cu toc (ii port foarte rar) si am abordat un stil mai lejer iar in ultima perioada m-am incumentat si am inclus adidasii in tinutele de zi cu zi. La inceput mi s-a parut ca eram o adevarata rebela dar acum zau ca-mi vine sa port doar combinatii din ce in ce mai diferite fata de tot ceea ce vad in jurul meu.
    Pentru postarea de azi, care a fost aleasa in ton cu vremea din ultima perioada, am optat pentru o pata de culoare care sa se asorteze cu noii mei adidasi.
   Sunteti curioase despre ce e vorba? Sincera sa fiu si eu sunt curioasa daca va place abordarea mea asa ca n-o sa mai intru in alte detalii si o sa va prezint tinuta zilei.


     Despre jacheta mea Zara nici nu cred ca mai are rost sa va povestesc. Am purtat-o de atat de multe ori, in atat de multe combinatii incat uneori mi-e teama ca o sa va plictisesc dar n-am ce face! O iubesc la nebunie si e unul dintre cele mai purtate articole vestimentare.
    Pantalonii negri Zara, nu au mai aparut pe blog dar mi s-a parut ca s-ar incadra foarte bine in peisaj. Mi-a placut foarte mult croiul lor dar dupa prima purtare m-am dezumflat rapid. Aduna scamele intr-un mod barbar asa ca nu pot sa-i port prea des pentru ca acest aspect ma enerveaza la culme


     Dar sa revenim la lucruri frumoase. Noii mei adidasi Brooks. I-am vazut pe remix.ro si i-am tot vanat deoarece stiam ca vor beneficia de un pret promotional. Dupa o saptamana, intr-o dimineata de sambata am vazut ca pretul lor ajunsese la 106 lei. N-am mai stat pe ganduri, iam adaugat in cos si i-am asteptat cu nerabdare. A fost prima comanda plasata pe acest site si am avut cateva emotii dar s-au dovedit a fi nefondate. Noii mei parteneri de joaca au ajuns rapid si ma bucur in fiecare zi de frumusetea lor. Da, sunt incantata!
      Sunt comozi, usori, perfecti pentru plimbari lungi si aleragri si mai lungi. Acum, sincera sa fiu nu prea-mi vine sa-i scot la alergat si ma gandsc serios sa mai iau o pereche pe care sa o port doar in zilele in care ies sa fac miscare. Femeile astea! - isi vor spune toti barbatii care vor citi marturisirea de mai sus.




    Bluza pe care am purtat-o este o creatie Made with love by mom, care si-a petrecut cateva zile concepand-o nod cu nod. Fara croseta, fara alte accesorii doar cu muuulta rabdare.


 
     Esarfa Pull and Bear mi s-a parut ca se incadreaza in peisaj si este printre preferatele acestui sezon.



    Voi purtati tinute de acest gen sau preferati tinutele clasice?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like