Sa ne coloram tinutele cu ajutorul accesoriilor pline de viata!

duminică, mai 29, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Stiu ca stiti ca sun o adevarata fana a accesoriilor colorate iar cand vine vorba de coliere statement, imi vine sa-mi intind tentaculele si sa le inhat pe toate.
     Asta am patit si in momentul in care am intrat in minunata lume a bijuteriilor create de Iulia, pe julisbijoux.ro. Inca de la primul click mi-a fost greu sa ma decid inspre ce tip de accesorii sa ma indrept asa ca le-am luat pe rand: bratarile mi-au atras atentia prin finetea lor si m-au cucerit modelele concepute pentru barbati, cerceii mi-au placut datorita veseliei lor, a notei de unicitate, inelele si accesoriile pentru par mi s-au parut deosebite iar colierele m-au facut sa zabovesc pe site mai mult decat permite legea.


      Totusi, un model frumos mi-a acaparat atentia si am ales sa-mi fie alaturi in sezonul in care culoarea va fi la ea acasa.
      Dupa cum ii spune numele, colierul Rainbow ne atrage in mrejele sale datorita culorilor intense si a modelului simplu dar extrem de atractiv. Daca in momentul in care l-am ales nu m-am gandit decat la niste nuante intense, in momentul in care am deschis coletul si l-am vazut, m-am bucurat si mai mult deoarece avem de-a face cu niste culori neon in toata puterea cuvantului.


     Mi se pare perfect pentru orice tip de tinuta, poate sa aduca un strop de culoare in cazul in care optam pentru o tinuta simpla, romantica sau poate sa ofere o nota de veselie unei tinute office care poate sa fie prea serioasa. 
      Chiar daca e simplu, datorita multitudinii de culori, iti lasa impresia unui adevarat curcubeu care promite sa te insoteasca pe parcursul intregii zile si sa-ti insenineze si cele mai innegurate zile.
     Imi place la nebunie, zau asa!



    In cazul in care nu stiati, daca achizitionati doua coliere statement primiti inca unul gratuit si fiecare comanda beneficiaza de inca un cadou surpriza.
     Si, ca la teleshopping... vestile bune nu se opresc aici: folosind codul BYDEE10 beneficiati de o reducere suplimentara de 10% din valoarea comenzii (codul se introduce dupa ce ati adaugat produsele in cos). Yays! Ma bucur cand vin cu vesti bune!

     De asemenea, voiam sa va anunt ca pe fan page-ul meu puteti participa la un concurs la care puteti castiga un voucher in valoare de 50 lei pe care il puteti cheltui pe ce vreti voi pe julisbijoux.ro. Click aici pentru a participa.

    Acum, sunt curioasa daca noua mea cucerire v-a atras atentia sau preferati modele clasice, mai cuminti. Astept cu nerabdare comentariile voastre.

Kiss Kiss si o duminica de vis!


You Might Also Like