InstaMania #64

luni, iunie 06, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    E iunie, vremea e frumoasa, vara e aici si totul tinde sa ne binedispuna. Eu ma simt foarte bine si sunt increzatoare ca aceasta luna va fi de nota 10. Saptamana trecuta a fost frumoasa si chiar daca a plouat, ultimele zile m-au facut sa uit de momentele in care ajungeam acasa murata din cauza ploilor aprige.
    Am incercat sa profit de fiecare clipa libera si sa fac ceea ce-mi place, m-am relaxat si m-am bucurat de niste zile destul de linistite.
     Sunteti curioase de ce va rezerva acest episod? Priviti mai jos!


   Am incercat sa reduc consumul de dulciuri si am trecut la sucuri naturale delicioase si muuulte fructe proaspete.


    Si daca ciresele au inceput sa aiba preturi decente, am inceput sa le consumam cu nesat. Iubesc aceste fructe!


    Am incercat o noua combinatia sperand ca poate asa ma voi intelege mai bine cu lipstain-urile chinezesti. Ei bine, de aceasta data rezultaul m-a multumit iar senzatia enervanta de buze uscate si piele care strange a fost insignifianta. Deci... Evrika! 
    Am aplicat un strat generos cu 20 de minute inainte sa folosesc lipstain-ul iar apoi am sters surplusul. Pentru mine aceasta a fost reteta perfecta.


    De fiecare data cand merg acasa descopar peisaje care ma fac sa le admir ca o "gura-casca". De aceasta data, norii formati dupa ploaie au fost de-a dreptul spectaculosi.


     Daca tot vorbeam de peisaje spectaculoase... cum sa nu iubesti vara?


    Va era dor de Happy? Noua da si am fost foarte veseli in momentul in care am vazut cat de mult se bucura cand ne zareste. Problema e ca nu vrea sa stea la poze. E un neastamparat!


    Nimic nu se compara cu o vizita la bunici. De aceasta data bunica lui Marius a fost asaltata iar noi am tasnit direct in gradina. Era atat de frumos si de racoare incat nu ne venea sa mai plecam.
    E ciudat cat de mult ajungi sa apreciezi niste lucruri doar in momentul in care beneficiezi de ele in doze mititele...


     Gata? Deja? Din pacate da!
   De aceasta data nu am putut sa va rasfat cu mai multe poze deoarece nu am fost prea activa pe retele de socializare dar promit sa-mi iau revansa in saptamanile care vor urma.
     Oricum ne vedem si pe Instagram. Eu sunt bydeemakeup

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like