InstaMania #66

luni, iunie 20, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


     E vara! Dar e atat de vara incat mi se pare ireala! Am plans dupa ea, am visat-o si a venit exact asa cum prognozasem: dintr-un foc - canicula! Si cum noi inca nu ne-am obisnuit cu ideea, ne-am refugiat la adapostul caselor temandu-ne de furtunile care vor urma. Ei bine, din fericire inca n-au venit si ma bucur pentru cei care au fost mai curajosi si au iesit din case explorand tara-n lung si-n lat. 
     Trebuie sa va fac o marturisire, un alt motiv pentru care in ultima perioada nu am fost atat de activa pe retelele de socializare: Game of Thrones m-a prins in mrejele sale si m-a prins rau de tot! Daca la inceput am rezisat eroic in fata sa, iar primele episoade din primul sezon au fost vizionate fara sa ma lase cu gura cascata, tiptil si-a facut loc in sufletul meu iar acum recunosc, sunt captivata! Am ajuns la sezonul trei si simt ca vreau sa urmaresc episoade fara pauza de respiro. Incerc sa-l dozez cat mai bine pentru ca sezoanele sunt destul de scurte iar eu sunt nerabdatoare. Oricum, daca nu ati inceput sa-l vizionati, sau daca l-ati abandonat dupa primul episod (asa cum am facut si eu in urma cu cativa ani) mai oferiti-i o sansa. N-o sa regretati! Parol!
     Dar totusi, sa revenim la subiectul azi. InstaMania a ajuns la episodul 66 iar eu ma bucur enorm. Sper ca si acest scurpt episod sa va fie pe plac si va invit sa-l "vizionati".


    Am inceput saptamana cu planuri mari: pregatirea unui corp perfect pentru costume de baie si inventarul SPF-ului din dotare. Cu SPF-ul stam bine cu corpul... mai lucram.


    Daca va mai amintiti de aceasta postare atunci va puteti bucura alaturi de mine deoarece am reusit sa bifez o parte din produsele de pe lista de cumparaturi. Fotografia nu-i face cinste dar bucuria mi-a facut mainile sa-mi tremure. Iertare!


   Una dintre fotografiile mele preferate.


    Si daca weekend-ul a fost frumos, am scos rolele la un test drive. Functioneaza la fel de bine si mi s-a redeschis apetitul pentru plimbari in viteza.


   Cum sa n-ai pofta de plimbari cu asa peisaj frumos?


     O lectura usoara face momentele de relaxare si mai placute.


     Si... cu mult entuziasm doresc sa va anunt ca m-am gandit ca  avand in vedere faptul ca saptamana aceasta sarbatorim Ziua Iei, eu o sa postez doar articole care au la baza produse romanesti. Saptamana aceasta e saptamana romaneasca si sunt foarte bucuroasa!


    Sper ca v-a placut si acest episod din InstaMania dar sunt foarte curioasa de parerea voastra fata de ideea mea. Va place ideea de saptamana romaneasca?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like