NOTD: Dust and details

miercuri, iunie 29, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


     Cum a disparut soarele din raza sa de actiune, cum am trecut la nuante inchise. Trebuie sa recunosc ca-mi plac prea mult pentru a le lasa pe banca de rezerve toata vara si caut mereu motive pentru a le aduce in prim plan.
    Pentru manichiura pe care v-o voi prezenta astazi mi-am dorit sa combin un model abstract cu o texturata care-mi place foarte mult. Dupa ce am analizat toate optiunile am ales un model cu niste detalii foarte finute, care mi-au creat cateva probleme la aplicare dar care mi-a placut la nebunie.
    Sper ca si voi sa fiti de acord cu mine.




    Am folosit:
- Baza Nail experts - gel strenght;
- Oja Rimmel Space Dust - no. 006;
- Oja Natty - no. 437;
- Oja Avon Nailwearpro - Lemon Sugar;
- Placuta - BPS - BP - L004.


    Ce parere aveti despre manichiura pe care v-am prezentat-o astazi?
    Ati purta-o?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like