NOTD: Playground

marți, iunie 14, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Daca luna iunie e printre altele si luna copiilor, m-am gandit ca o manichiura vesela s-ar incadra perfect in peisaj. Dupa ce ideea a inceput sa-mi incolteasca in minte m-am indreptat direct spre cel mai nou set de water decals-uri pe care il am de pe Born Pretty Store si am inceput sa aplic culori vesele.
    Rezultatul final mi-a placut mult, iar combinatia de nuante pe care am folosit-o a atras laude si priviri admirative.


    Va vine sa credeti ca am renuntat la floricele? 
    Si mie mi-a fost greu dar acest model vesel mi-a atras atentia si m-am mai gandit ca ar arata excelent si folosit in cadrul unei pedichiuri. Abia astept sa-mi pun ideile in practica!
     Modelul C207 mi se pare foarte simpatic, poate fi purtat intr-o multime de combinatii iar eu am ales nuante diferite care se regasesc in paleta sa de culori: albastru, portocaliu si galben.
     Ce parere aveti despre ideea mea?





     In cazul in care v-am tentat cu noua mea descoperire, doresc sa va spun ca poate fi achizitionata de aici la un pret de doar 1.55$ si daca mai folositi si codul PML 91, veti beneficia de un discount suplimentar. De asemenea, produsele beneficiaza de transport gratuit si ajung la oficiul vamal de care apartineti.


     Kiss Kiss Dee

You Might Also Like