OOTD: Ready, set, go comfy!

joi, iunie 16, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Nu mai e un secret pentru nimeni faptul ca iubesc sa calatoresc si indiferent daca destinatia e mai mult sau mai putin apropiata aleg haine cat mai confortabile. Pentru postarea de astazi am optat pentru un outfit care a iesit putin din zona mea de confort deoarece nu-mi imaginam vreodata ca voi mai purta tinute sport deux piece. Si totusi... sa nu spui niciodata, niciodata.


     In momentul in care l-am vazut pe site mi-a atras atentia. Chiar daca nu avea nimic care sa iasa in evidenta, mi-a placut si m-am imaginat purtandu-l in drumetii, sau in momentul in care ies din casa si doresc sa apelez la ceva cat mai lejer. Eram putin sceptica in privinta materialului si a croiului dar datorita faptului ca exista si o sectiune de comentarii m-am orientat dupa concluziile altor cliente si am ales varianta XL. Am avut emotii, nu va mint, deoarece mi-era teama ca ma voi alege cu niste haine extrem de largi dar in momentul in care am receptionat coletul am putut sa respir usurata. O nimerisem la fix!
    Materialul e moale si pufos pe interior, lucru care il face purtabil doar in perioade putin mai racoroasedar imi place mai mult decat m-as fi asteptat.
    Ca o mica paranteza, in momentul in care l-a vazut, Marius a spus ca daca n-ar fi avut imprimeul acela mai... pitiponcaresc ar fi aratat ca treningurile acelea di armata americana. Ha, ha!




     Am adugat un tricou cu croi lejer, unul dintre preferatele mele si o pereche de adidasi care sa inveseleasca tinuta si-am fost gata de plecare.


      Am purtat:
Compleu: aici.
Tricou: no name;
Adidasi: Brooks;
Ochelari de soare: Dresslink;
Bratari: Soufeel.


    Ce parere aveti despre tinutele de acest gen? Le abordati sau va mai ghidati si dupa sloganul "beauty is pain"?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like