InstaMania #71

luni, iulie 25, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Incepem o noua saptamana cu energie, veselie si mult optimism?
    Normal!
    Eu sunt mai vesela ca de obiecei deoarece ma bucur de primul meu concediu dupa muuult timp. Ce vreau sa fac? Pai, imi doresc sa ma relaxez, sa ma deconectez si sa hoinaresc cat mai mult. De prea multe planuri nu poate fi vorba deoarece prognoza meteo este in continua schimbare asa ca voi profita de tot ceea ce mi se ofera si nu voi stramba din nas. Parol!
    Saptamana care a trecut a fost excelenta si pe langa faptul ca am avut parte de o multime de surprize, m-am bucurat de experiente noi si am mai descoperit cateva lucruri cu si despre mine. Viata e frumoasa si trebuie sa profitam de fiecare moment! Nu este un cliseu, e purul adevar!

   
    De cand n-am mai inceput un episod din InstaMania cu frumosul Sibiu? De foarte multa vreme....


    Am rememorat aventura de la Cheile Bicazului iar aceasta este una dintre fotografiile mele preferate.


    Botega Verde m-a surprins cu cateva bunatati pe care le-am testat rapid si in curand va voi povesti cate ceva despre fiecare produs in parte. Abia astept!


    Nici Alexantza nu s-a dezmintit si mi-a trimis un colet care m-a cam speriat. V-am dezvaluit ce contine in acest articol si de-atunci toot testez fiecare bucatica in parte.


    Ziua de vineri a fost o zi memorabila. Una dintre cele mai extreme aventuri din viata mea!
    Am participat la un teambuilding la... canyoning. 
   Ce e asta? M-am intrebat si eu si n-am foat prea impresionata pana nu am ajuns la fata locului. Am coborat in rapel prin 6 cascade de diferite dimensiuni si pentru un om care nu a facut niciodata asa ceva va spun sincer ca a fost... extrem. Uitandu-ma la postarea cu si despre Canionul Sapte Scari (click aici) ma bufneste rasul pentru ca, canionul de pa Valea Jgheabului - Crivadia este "the real deal". Totul e salbatic, nu ai nicio scara la indemana, nu ai cum sa te "sustragi" si odata ce ai intrat acolo nu ai cum sa mai dai inapoi.
     Este o experienta care te face sa te descoperi, sa vezi de ce esti in stare si bineinteles, sa te autodepasesti. 
    Ce am descoperit eu? 
    In primul rand, ca am o echipa de milioane. Adica ce poate fi mai tare ca la prima coborare, in momentul in care experimentezi cele mai cele senzatii sa ti se cate La muuuultiiii aniiii in cor. Adica, Pe bune? ziceti si voi.
    In al doilea rand, sunt inconstienta frate! N-am simtit nici cel mic sentiment de frica desi cascadele erau destul de inalte iar eu...spre surprinderea mea... destul de neindemanatica.
     Da, am avut parte de cea mai spectaculoasa dezechilibrare. Cu picioarele-n sus... hop-asa! Abia astept sa vad filmarea, dar nu m-am speriat ci m-am enervat ca nu mi-a iesi ca la carte (nu dezechilibrarea, coborarea, ok?).
     In al treilea rand, rabdarea mea lasa de dorit si in conditii de tremurat incontrolabil (din cauza frigului) eu si rapelul am fost ca doua linii paralele. Nu am reusit sa ma inteleg cu tehnica sa decat la ultima coborare, care a fost in aer liber si unde stiam ca nimeni nu va astepta dupa mine.
   Oricum sunt mandra de mine si chiar si unul dintre ghizii nostri, care era sigur ca o sa traga iar de mine a exclamat cu entuziasm: Vezi ca poti?. Va dati seama ca mi-a fost ciuda ca la celelalte cascade m-am grabit si nu am executat totul ca la carte... normal ca da!
    Ei, omul cat traieste invata si zau ca ma bucur ca am avut parte de aceasta experienta. Am invatat multe lucruri despre mine, lucruri bune dar si lucruri pe care o sa incerc sa le mai "reglez" pe parcurs.
    Imi pare rau ca nu am poze cu care sa exemplific dar abia astept sa intru in posesia filamrilor. O sa fie tare amuzant!
    

    Si dupa o zi "hard-core" cine a avut parte de cea mai lenesa aniversare? Diana, normal!
    Cu febra musculara si multe vanatai, pe unele le mai descopar si-acum, mi-am aniversat ziua cu pizza, cola si pijamale urmand ca in zilele uramtoare sa recuperez. Om trai si om vedea. Important e ca sunt mai inteleapta cu un an.


    Dozele de relaxare au fost prezente si in aceasta saptamana iar una a fost imortalizata.


    Deena m-a surprins in stilu-i caracteristic asa ca am incheiat saptamana sarbatorind. Iti multmesc pentru surpriza, esti un om minunat!


    Am decis sa incheiem saptamana cu o repriza de alergare, intrebandu-ne daca mai suntem capabili de asa ceva. Ei bine, eu zic ca stam binisor dar oricum n-o sa mai luam pauze atat de lungi.
     Sports Tracker este o aplicatie de miniloane! V-am mai zis, nu?


    Gata! Un nou episod din InstaMania s-a incheiat si observ ca desi imi propusesem sa scriu o postare mititica am reusit sa ajung la adevara eseu. Iertare! Sper ca nu v-am plictisit!
    In cazul in care doriti sa vedeti mai multe poze si mai putina vorbaraie, va astept pe Instagram. Eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

P.S.: Nu stiu daca ati vazut dar pe fan page-ul meu se desfasoara un concurs cu cinci premii fermecate. Click aici pentru a vedea despre ce e vorba. 

You Might Also Like