NOTD: Summer nails

marți, iulie 12, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Stiu ca manichiurile cu floricele vesele sunt printre preferatele voastre si zau ca de fiecare data cand  imi pregatesc unghiutele pentru ceva nou, toata inspiratia mea se indreapta spre ele.
    Pentru astazi am profitat de dimensiunea neobisnuita a unghiilor mele si am aplicat niste water decals care pot scoate in evidenta doar niste unghiute mai lungi. Si chiar daca ma cam incurcau si ma pregateam sa le scurtez mi-am spus ca merita sa le mai ofer inca o saptamana asa "de-amorul artei". Sper sa nu fac vreo boacana si sa reusesc sa rup vreuna pentru ca tot amorul se va transforma in cu totul altceva.
    Cu alegerea facuta si cu veselie pe chip, va invit sa va bucurati de o noua manichiura inflorata perfecta pentru acest sezon.





Am folosit:
Avon Nailwear Pro - Sheer Citrus;
Avon Gel Finish - P807;
Water Decals - Born Pretty Store;
Top coat - Farmec - 3D Efect.


    Ce parere aveti? Va plac modelele de acest gen sau le considerati prea impopotonate?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like