OOTD: My summer combo

joi, iulie 28, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Ce dor mi-a fost sa va prezint o postare cu o tinuta simpatica! Daca stau bine sa ma gandesc, nu stiu cand e mai greu sa imortalizezi outfituri: vara, cand soarele dogoritor ameninta din orice colt sau iarna, cand lumina e un dar pretios iar gerul te face sa dardai incontrolabil. In fiecare sezon imi spun ca prezentul e cel mai dificil dar apoi, ma razgandesc.
     Pentru postarea de azi m-am pregatit mai multe zile. Imi doream sa o imortalizez la o lumina potrivita si daca nu va fi faimoasa "golden hour", macar  sa fie un moment al zilei in care lumina sa nu fie deranjanta. Pana la urma, dupa cateva lupte si o ploaie buna am reusit sa surprind un moment prielnic si am fugit sa surprind tinuta pe care o pregatisem.



    Vara prefer rochiile! Scurte, lungi sau midi sunt cele spre care imi intind tentaculele si nu ma pot satura sa le port. Rochia Bonprix (cod 90736595), vedeta postarii de azi mi-a atras atentia de la prima vizita pe care am facut-o in magazinul virtual. Imprimeul de vara, nuanta sa de lavanda si lungimea sa m-au facut sa nu mai am ochi pentru alte articole vestimentare. 
    Imi doream ceva lejer, care sa poata fi purtat atat la serviciu cat si la o iesire cu prietenii, o lungime care sa imi permita sa ma aplec fara sa-mi fac probleme in privinta zonelor expuse si care sa aiba o nuanta pe care sa n-o mai am in sifonier. Bingo!


    Mi-a placut din primul moment in care am vazut-o, materialul sau elegant in partea din fata si sport in partea din spate ma face sa afirm cu tarie ca am facut alegerea potrivita. Sa va mai spun ca nu se sifoneaza? Da, va spun!
    Nu pot sa-mi doresc mai mult de la un articol vestimentar asa ca sunt incantata de noua mea partenera.


    Si cum in ultima perioada peste tot unde intorc privirea vad bocanci, botine sau ghete, am decis sa o port alaturi de o pereche de ghete Bonprix (cod 91628581) care se incadrau perfect in peisaj. Materialul lor usor, o imitatie de piele intoarsa mi-a placut iar imprimeul din zona superioara m-a convins ca sunt croite pentru mine. Consider ca pot fi purtate in orice fel de combinatie, de la cea mai indrazneata la cea mai cuminte, sunt comode iar talpa lor este flexibila.




    Deci, ce parere aveti despre combinatiile de acest gen? 
    Da sau ba?


Kiss Kiss Dee

You Might Also Like