OOTD: OH, rainy day!

miercuri, iulie 06, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Nu, titlul acestei postari nu are nicio legatura cu ceea ce port ci doar cu ziua, sau momentul zilei, in care am ales sa ma mobilizez si sa  ies din casa pentru a imortaliza o noua tinuta. Daca duminica a fost cald si soare, cand am iesit din casa am vazut cativa nori amenintatori dar nu am renuntat. Am ajuns in locatia in care imi propusesem sa stau cat mai mult pentru a profita de verdeata si ma plimba putin si dupa cateva cadre, s-a intunecat si a inceput sa picure din ce in ce mai abundent.
     M-am mentinut pe pozitii, am incercat sa fiu cat mai cuminte iar rezultatul... il puteti vedea mai jos.


     Dar, sa revenim la subiectul principal al postarii noastre! 
    Nu stiu voi cum sunteti dar eu, in sezonul cald imi fac de cap. Imi place sa port o multime de combinatii mai mult sau mai putin obisnuite, ma joc cu texturile si incerc sa ma imbrac in asa fel incat tinutele mele sa fie pe cat de diferite, pe-atat de comode. Daca in trecut purtam si obiecte vestimentare destul de mulate, acum prefer sa ma orientez spre tinute lejere sau sa le combin astfel incat sa ma simt bine. In fond si la urma urmei, asta e tot ce conteaza, sa ne simtim bine in pielea noastra si as mai adauga... in hainutele noastre.



   In momentul in care am vazut rochia pe care v-o voi prezenta astazi, am simtit ca a fost croita pentru mine. Imi doream de ceva vreme o rochie cu aer vintage iar aceasta mi s-a parut perfecta. Am asteptat-o cu nerabdare si dupa ce am desfacut coletul si m-am declarat multumita de material, am trecut la inspectia lungimii. Stiu ca v-am mai spus ca pentru mine o rochie este lunga atunci cand atinge pamantul altfel mi se pare ca n-are acelasi farmec. Am inspectat-o, am probat-o si m-am declarat multumita. Lungimea perfecta, materialul usor, croi potrivit. Nici nu imi doream mai mult.
     Datorita modelului sau, consider ca poate fi purtata atat la serviciu cat si la o iesire cu prietenii atat vara cat si in sezoanele intermediare (nu si pe ploaie, bineinteles). Poate fi purtata atat cu sandale cat si cu botine iar daca racoarea ne face sa ne zgribulim, putem sa adaugam fara probleme o jacheta de piele sau de blugi si look-ul va fi perfect. Parerea mea!


   Am purtat:
   Rochie: aici;
   Sandale si accesorii: random.


    Ce parere aveti despre rochiile lungi? Va plac sau preferati rochiile mai scurte, in care sa nu va impiedicati (unul dintre riscurile pe care ti le asumi in momentul in care optezi pentru o rochie "pana-n pamant")?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like