Preferatele lunii iunie

vineri, iulie 01, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Gata! Ciresar-ul a trecut si Cuptor-ul se pregateste sa ne tina pe jar pe toata durata sa. Abia astapt sa vad ce surprize ne mai rezerva aceasta frumoasa luna, plina de evenimente!
    In luna iunie, pe langa canicula care m-a luat prin surprindere si m-a molesit la culme am descoperit produse noi pe care le-am indragit din prima clipa. Unele se aflau pe lista de cuparaturi, alte au fost primite pentru a le descoperi tainele si fiecare in parte m-a facut sa zambesc.
    Sunteti curioase care sunt vedetele lunii? Atunci va invit sa lecturati postarea mea!


   Produsul care m-a cucerit fara drept de apel de la prima aplicare/adulmecare a fost scrub-ul de la Ziaja. V-am povestit despre el in acest articol si de atunci povestea noastra continua, ba chiar mai mult - am reusit sa-i achizitionez un partener de nadejde: untul de corp. Aroma sa este deosebit de placuta si chiar daca nu are o consistenta atat de densa pe cat m-as fi asteptat, hidrateaza excelent, se absoarbe rapid si lasa in urma sa o piele fina si recunoscatoare pentru rasfatul de care s-a bucurat. Mi se pare duo-ul perfect pentru acesta vara si voi abuza de el pana la ultimul strop.
    O alta gama care mi-a placut la nebunie si despre care v-am vorbit in acest articol a fost, gama cu ulei organic din flori de mac de la Gerovital Plant. Desi am folosit doar trei produse destinate ingrijirii si curatarii tenului, ma declar o adevarata fana. Imi plac efectele sale si o folosesc cu drag in continuare.
     Si daca tot vorbim despre ten, doresc sa ii multumesc din nou Ellei pentru recomandarea facuta si doresc sa va spun ca bifazicul de la Garnier este un vis. Imi place mai mult decat cel de la Nivea din cauza unui singur aspect: dupa ce foloseam bifazicul de la Nivea pentru demachierea ochilor, pentru o scurta perioada, aveam o senzatie de "privire incetosata" iar cu dansul totul merge struna. Este la fel de eficient si-mi place la nebunie. Da, l-a surclasat pe cel de la Nivea si zau ca momentan nu ma mai tenteaza alt produs similar!


    Stiu ca v-am promis un articol dedicat autobronzantului Alverde dar zau ca n-am reusit sa-mi fac timp pentru dansul si nici n-am putut sa inchei articolul fara sa il mentionez. Nu apare in poza de grup deoarece mi-am dorit sa ma motivez si mai mult pentru a-i dedica articolul binemeritat. 
   Chiar daca nu are consistenta cu care ma obisnuisem, acum fiind si mai lichid, este genial. Eu il folosesc in felul urmator: imi exfoliez pielea bine, bine, bine, apoi aplic o crema hidratanta pe care o las sa se absoarba si abia dupa aceea aplic o cantitate foarte mica pe care o masez pana se absoarbe in totalitate (sau aproape). In acest mod nu ma confrunt cu pete inestetice iar pielea mea are o tenta de bronz natural fara pete. In cazul in care aplicati o cantitate mai mare, exista posibilitatea sa va treziti cu surprize mai ales in zona gleznelor (am patit-o eu).


    Si daca e vara, cald si soare trecem la parfumurile mai fresh din dotare! In ultima perioada am simtit nevoia unor izuri mai usoare asa ca m-am indreptat spre Flowerparty de la Yves Rocher. Mi se pare ca are o aroma fresh-fructata deloc intepatoare si care imi place in ciuda faptului ca nu persista prea mult indiferent de cantitatea pe care o aplic. Pe langa toate aceste aspecte sticluta sa e pur si simplu adorabila!


Sursa

    Trebuie sa recunosc ca in aceasta luna am fost destul de lenesa in privinta lecturilor, singura carte pe care am devorat-o a fost cea despre care v-am vorbit in acest articol. Restul asteapta sa fie terminate dar caldura m-a facut sa ma retrag acasa si sa aleg compania unui serial. Da, am mai spus-o, febra Game of Thrones m-a cuprins si pe mine chiar daca nu ma asteptam si nu m-am lasat prea usor. Si chiar daca la sfarsitul unor episoade (mai ales cele de la sfarsitul sezonului trei) ma intrebam Cine m-a pus sa ma uit la acest serial? n-am mai reusit sa scap din mrejele sale. M-a prins si nu mai am scapare!
     Si-am incalecat pe-o sa si am terminat luna!
     Sper ca luna iulie sa fie si mai bogata din toate punctele de vedere si sa ne "vedem" cu cat mai multe descoperiri.
    Voi cu ce va laudati? Ce imi mai recomandati?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like