InstaMania #75

luni, august 22, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    August fuge mai repede decat iulie. Asta e clar! Nici nu imi mai amintesc cand a inceput dar observ cu stupoare ca n-are mila cu noi! Offff.... 
     Oricum, mi-am propus sa profit de fiecare clipa libera si sa ma bucur de zile (inca) lungi de vara. Sper sa reusesc pentru ca saptamana care incepe va fi una de foc dar o sa fac fata. Sa raspundem DA in fata provocarilor!
     Saptamana care s-a incheiat a zburat si mai repede datorita weekend-ului prelungit de care ne-am bucurat cu totii. Ce frumoase ar fi saptamanile de munca daca ne-m putea rasfata cu trei zile libere...
      Dar n-o mai lungesc cu introducerile-mi specifice si va invit la un episod fulger din InstaMania, episodul cu numarul 75. 


       Luni mi-am facut temele pentru imbulinarea pe care v-am prezentat-o vineri. Click aici in cazul in care ati omis-o.


    Recomandarea mea, Ultima scrisoare de dragoste. O carte de nota 10 careia nu am putut sa-i dedic o recenzie de tema ca o sa-i stirbesc frumusetea. E de nota 10, parol!


    Printre razele de soare, cu zambete!


    Un smoothie delicios si hranitor intr-o combinatie inedita: afine, portocala, nectarine si maxiproteine de la Solaris. Yumm!


    Si daca am fost acasa, Happy s-a alaturat dozei de relaxare. El molfaia o jucarie iar eu am inceput o noua carte captivanta.


    Chiar daca episodul de azi nu a fost atat de bogat in imagini, a fost o saptamana frumoasa si sper ca si zilele urmatoare sa fie cel putin la fel de reusite.
      Pentru mai multe fotografii simpatice, va invit pe Instagram. Eu sunt @bydeemakeup.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like