InstaMania #79

luni, septembrie 19, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Timpul zboara fara mila iar noi trebuie sa profitam de fiecare clipa! Chiar daca ultima saptamana a fost foarte aglomerata mi-am dorit sa imi pastrez optimismul si sa fiu cat mai vesela. Am incercat sa fiu cat mai prezenta si pe Instagram, in ciuda oboselii si lipsei timpului liber si ca de obicei, am reusit sa impac si capra si lupul si varza. Putin ce-i drept, dar am reusit!
    Weekend-ul a venit mai repede decat m-as fi asteptat si m-a prins intr-o faza in care imi doream sa lenevesc si pana la urma am ales sa ma relaxez putin in confortul propriei casute pentru ca duminica sa hoinaresc agale.


    A-nceput scoala si agitatia a cuprins strazile orasului. Totusi, uneori ma mai bucur si de linistea unei dupa-amiezi fara galagie.


    In ultima perioada mi-am cam pierdut apetitul pentru bucatarit asa ca meniul pizzeriei Gustosso mi s-a parut extrem de tentant. Nu abuzam, dar ne mai rasfatam din cand in cand.


    Doza de relaxare include: o carte buna, arome placute ale tartelor Yankee Candle, hidratare si ceva dulce. Perfect!


    Pentru mine cel mai bun calmat sunt calatoriile. Oricat de stresata as fi, daca ma pui intr-o masin asi ma trimiti undeva (mai ales pe scaunul copilotului) tac malc si ma relaxez dupa primile 10 minute. Asta da terapie!


    De aceasta data destinatia a fost Sighisoara pentru ca ne-a fost teama sa hoinarim pe munte din cauza prognozei meteo.
    Am gasit-o la fel de frumoasa, la fel de colorata si ne-am plimbat pe strazile sale pana am inceput sa zarim fulgere la orizont. Apoi, ne-am retras tiptil spre casa.


    Acest pasaj a fost intotdeauna preferatul meu deoarece la capatul sau, in partea superioara, se afla de fiecare data un domn cu o chitara care te incanta cu ritmurile sale.


    Si-am incalecat pe-o sa si am mai terminat un episod din InstaMania. Nu uitati, in cazul in care doriti sa va delectati cu mai multe aventuri, va astept pe Instagram. Eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like