InstaMania #80

luni, septembrie 26, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    A venit in forta, ne-a luat prin surprindere si si-a intrat in drepturi! Toamna si-a cam aratat coltii in ultimele zile dar eu zau daca m-am suparat! O accept asa cum e pentru ca stiu ca se va imbuna si o sa ne rasfete asa cum doar ea stie.
   Cu o viteza supersonica ne indreptam spre perioada mea preferata din an, lunile octombrie si noiembrie fiind cele dupa care oftez pe aproape tot parcusul anului. Oricum, nu stiu cand a zburat acest an, deja aud intrebari de genul: Ce facem de Craciun? sau Revelionul? Unde-l petrecem? si ma zgribulesc. Mai stai timpule in loc putin!
    Eu sper ca macar aceste doua luni sa se scurga mai incept pentru ca am planuri mari si nu ma las cu una cu doua. 
   Dar, sa revenim la subiectul de azi. InstaMania si-ale sale aventuri!


   Cand tomana isi intra in drepturi, scot "artileria grea" si inving orice urma de zgribuleala: bocanci, pantaloni si geaca de piele si-am plecat. Acum e ok! Sunt pregatita!


    Dupa ce am incheiat experienta Loncolor Trendy Colors (toate detaliile aici), am trecut la o noua etapa. Directions este in teste iar nuanta Rubine a fost aplicata fara mila. Rezultatul? Imi place la nebunie! Promit sa va arat si voua in curand "opera" mea. 


    Joi am aniversat "sweet sixteen-ul" relatiei noastre si chiar daca am amanat cu o saptamana petrecerea in stilul nostru (aka muntele ne cheama) am fost rasfatata cu inimacii siluetei. Oh, gogosile acestea sunt atat de bune incat si daca as fi avut 10 cred ca le-as fi mancat pe toate!


     Vineri am avut motiv de sarbatoare. Katia Deenei a implinit frumoasa varsta de 6 ani iar noi am sarbatorit-o cu multe rasete, galagie si voie buna. Ah ce mult mi-a placut!


    In punctul culminant al petrecerii, Deena ne-a prezentat opera sa care a fost la fel de gustoasa pe cat de bine a aratat iar noi i-am cantat Katiei cu patos si multa pasiune un La multi ani! atat de fals incat mi-e teama sa nu fi traumatizat copilul. 
    Acum, nu stiu daca radea de noi sau de bucurie. Ramane un mister....
    Oricum, doresc sa ii urez si pe aceasta cale un mare Laaaa muultiiiiiiii aniiiiiiiiii! E un copil de nota 10 si e prietena mea! Pam! Pam! 



    Daca mi-ar fi spus cineva in trecut ca o sa merg la cinematograf pentru a vedea un film cu cowboy as fi ras cateva minute bune dar acum, dupa ce am vazut distributia filmului Cei 7 Magnifici mi-am schimbat parerea.
   Sambata a fost seara de film si zau ca nu ma asteptam sa-mi placa atat de mult. Denzel Washington si inegalabilu-i stil ne-a cucerit si fara drept de apel si fiecare personaj in parte ne-a facut sa stam cu sufletul la gura pana la final.
    Daca va e pofta de un film diferit, vi-l recomand cu drag. dupa parerea mea, chiar merita!


    Si inchei cu unul dintre cadrele dupa care am tanjit tot anul...


    Sper ca v-a placut episodul de astazi si daca doriti, puteti sa ma vizitati si pe Instagram. Eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like