OOTD: Happy feet with Zaful

marți, septembrie 13, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


   Nu mai e un secret pentru nimeni faptul ca iubesc culorile si nimeni si nimic nu ma poate impiedica sa le port. Imi place sa aduc cu mine un strop de culoare, putina bucurie si mi se pare ca ma simt mult mai bine in momentul in care port articole pline de veselie. In momentul in care am vazut aceste sandale mi-am spus ca trebuie sa le am. Mi se par visul oricarei iubitoare de culoare asa ca n-am stat prea mult pe ganduri, am ignorat faptul ca vara s-a cam sfarsit si am lansat comanda.
    Trebuie sa recunosc ca mi-a fost putin teama in privinta marimii pe care am ales-o dar, conform masuratorilor si site-ului zafulreviews.com n-ar fi trebuit sa am nicio grija. Dupa ce am receptionat coletul (de la posta vamala) le-am admirat, am zambit si totusi n-am avut curaj sa le probez. Am mai asteptat putin si-apoi, cu inima cat un purece le-am incaltat. Surpriza sau nu, imi veneau la fix!




Zaful

     Le-am luat la un test drive rapid si m-am bucurat sa observ ca sunt comode iar privile admirative pe care le-au atras m-au facut sa ma felicit pentru decizia luata. Sunt atat de frumoase incat de fiecare data cand le port sunt atat de binedispusa incat nimic nu ma poate supara.
    Ma bucur ca am indraznit sa le comand!

Zaful

     Si cum de mai multi ani admir inelele de diferite marimi, am decis sa intru in randul lumii asa ca am comandat acest model. Inelele sunt simpatice, pietricelele albastre imblanzesc aspectul dur al materialului metalic din care sunt confectionate si sunt convinsa ca le veti vedea in mai multe postari de-acum inainte.

Zaful

    Rochia pe care o port e preferata mea de foarte multi ani si o port cu drag de fiecare data cand am ocazia. Mi-am dorit sa o prezint si in cadrul unui outfit si ma bucur ca i-a venit in sfarsit randul.


   Acestea fiind spuse, sunt curioasa daca agreati acest model de sandale. Le-ati purta?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like