OOTD: Western-ish

vineri, septembrie 16, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Fie soare, fie nor, fie vant sau fulgi de nea, palaria a devenit preferata mea. Chiar daca in trecut ma feream de aceste accesorii (fara un motiv intemeiat, bineinteles) acum, mi se pare ca o tinuta are mai mult farmec in prezenta lor. De fiecare data cand pregatesc o tinuta pentru a o imortaliza pentru una dintre rubricutele voastre preferate, imi intind tentaculele si spre o palarie.
     Si daca la inceput nu indrazneam sa port decat palarii cu boruri mititele, dragute, care nu ies foarte mult in evidenta acum, experimentez. Incerc orice model, il adaptez unei tinute si ma bucur de rezultatele pe care le obtin.
    Astazi am optat pentru o palarie pe care daca as fi vazut-o in urma cu cativa ani m-as fi gandit la Dallas, as fi ras bine si as fi trecut mai departe. Totusi, acest model mi-a atras atentia datorita detaliilor sale si mi-am spus ca merita o sansa.



    Ca de obicei, coletul a ajuns la posta vamala iar palaria mea era atat de mototolita incat ma intrebam cum o sa reusesc sa o fac sa arate decent. Am udat-o, am aburit-o, am calcat-o fara mila si incetosir am adus-o la o forma acceptabila.



    Mi-a placut foarte mult forma sa iar marginile flexibile pot fi indoite in fel si chip. Astazi am dorit sa o port chiar in stilul sau "western" dar pe viitor sunt convinsa ca ii voi indrepta borurile si o voi purta si intr-un mod mai elegant.
    Am optat pentru o tinuta simpla, lejera si confortabila iar impotriva razelor arzatoare ale soarelui am ales acesti ochelari de soare. Desi arata bine in poze, lentilele sunt destul de mititele si in zilele in care lumina este puternica nu reusesc sa ii faca fata (lumina se reflecta in partea laterala iar senzatia nu este prea placuta). Nu sunt singurele modele cu care am avut aceasta problema dar sper ca intr-o buna zi sa-mi gasesc perechea potrivita.


    Cam atat pe ziua de azi. Sper ca si aceasta postare a fost pe placul vostru si abia astept sa va citesc comentariile.
    Voua va plac palariile?
    Care sunt modelele voastre preferate?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like