Review & demo: My BP-L005 plate

joi, septembrie 15, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Placutele pentru manichiuri deosebite au devenit preferatele mele de ceva vreme si de fiecare data cand mi se propune sa testez ceva nou, atentia mea se indreapta spre ele. Asa s-a intamplat si in cazul celor de la nurbesten.de si trebuie sa recunosc ca mi-a fost tare greu sa ma hotarasc sa aleg doar o singura placuta.
    Am tot admirat multitudinea expusa si pana la urma am ales o placuta cu mai multe modele abstracte. Stiam ca merg "la sigur" deoarece vazusem carui brand ii apartin asa ca am asteptat-o cu nerabdare si am pus-o la treaba fara sa am vreun dubiu in privinta calitatii sale.




     Modelele atent gravate m-au facut sa hoinaresc in fata lor intrabandu-ma care va fi cel castigator. Am decis sa incerc un model cu iz retro iar combinatia de alb-negru mi s-a parut deosebita. In momentul in care am finalizat manichiura am admirat-o si am zambit. Era chiar mai frumoasa decat imi imaginasem.
     Cu bucurie mare, am aplicat un strat generos de top coat si am purtat-o cu mandrie de-a lungul a trei zile. As fi purtat-o mai mult dar o coliziune frontala a degetului aratator cu o usa fioroasa m-a facut sa renunt la idee.



    In cazul in care va tenteaza aceasta placuta doresc sa va spun ca poate fi achizitionata la un pret promotional de 1.79$, transportul este gratuit si folosind codul BYL10, puteti beneficia de un discount de 10% din pretul produselor care nu beneficiaza de alte reduceri.
   Ce parere aveti despre manichiura de azi? Da sau ba?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like