Review: Doua de la Bottega Verde

marți, septembrie 06, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Astazi doresc sa va vorbesc despre doua noi produse Bottega Verde care mi-au intrat la suflet in ultima perioada. De fiecare data cand descopar un nou produs care apartine acetui brand zambesc, deoarece de fiecare data am parte de o surpriza placuta. Nici nu va puteti imagina cat de mare este wishlist-ul meu in acest moment.
     Dar, sa lasam planurile deoparte si sa revenim la vedetele de azi.



    Primul produs este demachiantul pentru ochi, bifazic, cu extract de musetel care imi atrasese atentia de ceva vreme si pe care asteptam cu nerabdare sa-l vad in actiune.



     Sticluta sa, confectionata dintr-un material plastic destul de rigid adaposteste o cantitate de 125 ml din produsul sgubet. Nuantele sale ma duc cu gandul la mare, la o escapada relaxanta si aceasta senzatie ma relaxeaza de fiecare data cand il folosesc.
      Nu am simtit o aroma prea puternica in momentul in care l-am deschis si pot sa spun ca acest lucru ma bucura destul de mult. 
     Dupa ce l-am agitat bine, bine de tot, l-am supus testelor pentru a vedea care sunt calitatile sale "Este special creat pentru zona ochilor, continand extract de musetel, care este cunoscut pentru proprietatile sale calmante, emoliente, protectoare si purificante".
     Zona ochilor a fost cea vizata si am aplicat o cantitate destul de generoasa deoarece nu eram obisnuita cu modalitatea de dozare. Am fost incantata sa observ ca machiajul este indepartat rapid si nu lasa in urma sa nicio senzattie deranjanta de usturime.



    Rasufland usurata mi-am spus ca am gasit un nou aliat impotriva machiajului rezistent pe care il port in timpul zilei asa ca de cand il am nu am fost tentata sa folosesc alt produs. A urcat rapid in clasamentul meu personal, pe podium cu felicitarile de rigoare.
     Pretul sau promotional este de 32 lei iar perioada de valabilitate este de 12 luni de la deschidere. Sunt sigura ca n-o sa reziste atat de mult pentru ca voi abuza in continuare de proprietatile sale!

    Sapunul lichid cu extract de orez venere a fost o adevarata surpriza deoarece nu ma asteptam sa fiu atat de incantata de un produs de acest gen. In cazul in care nu stiati, la fiecare comanda puteti sa optati pentru un cadou iar in cazul in care aceasta depaseste pragul de 100 lei, beneficiati de transport gratuit. Eu l-am ales pe cel despre care va voi vorbi in randurile care urmeaza si zau ca nu regret alegerea facuta.



     Desi dupa ce am simtit aroma sa deosebit de placuta mi-as fi dorit ca recipientul sa aiba mai mult de 200 ml, mi-am propus sa ma bucur de fiecare utilizare si sa-l trec din nou pe lista mea de cumpaturi.
     Daca tot vorbeam de aroma, doresc sa va spun ca avem de-a face cu un iz dulceag dar care nu deranjeaza, o aroma placuta care te face sa tot misuni prin zona si sa-l folosesti.
    Sistemul de dozare este preferatul meu, deoarece ma rasfata cu cantitatea optima de care am nevoie pentru o utilizare.



    Curata bine, nu usuca pielea si nu am gasit nimic de obiectat la adresa sa. 
    In cazul in care veti plasa o comanda si il veti zari in zona cadourilor, va recomand sa nu-l ignorati. Este excelent!

In concluzie, sunt multumita de produsele pe care le-am descoperit. Nu am nimic de obiectat la adresa lor si zau ca primesc un mare DA din partea mea. Sunt excelente si o sa-mi para tare rau dupa ele in momentul in care voi realiza ca le voi termina.
Bineinteles, codul BYDEE care aduce cu el o reducere suplimentara de 10% este valabil pentru primele 20 de persoane care doresc sa fie rasfatate de aceste produse simpatice foc.

Voua ce v-a atras atentia?

Kiss Kiss Dee



You Might Also Like