Review: Fond de ten iluminator Bottega Verde

joi, septembrie 01, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nici nu mai stiu cat timp a trecut de la ultima postare dedicata unui fond de ten dar astazi, astazi am decis ca a venit momentul unui articol dedicat in exclusivitate ultimului membru al familiei.
    Saptamana trecuta am intrat in posesia unui nou colet incarcat cu bunatati de la Bottega Verde si primul produs pe care l-am supus testelor a fost fondul de ten iluminator cu extract de grapefruit si extract de afine.


   Potrivit pentru toate tipurile de piele, se adapteaza perfect fiecarui tip de ten si ofera o frumusete radianta si un confort pe tot parcursul zilei. Textura sa, foarte matasoasa si neteda, asigura o component omogena si corecteaza petele si imperfectiunile cu un singur gest...pentru un rezultat perfect natural si luminos.
     Eu am ales nuanta roz, deoarece imi plac la nebunie produsele care ofera tenului o tenta de un rozaliu sanatos.


     Ambalajul sau micut si practic adaposteste o cantitate de 30 ml din potiunea care promite o frumusete radianta si un confort pe tot parcursul zilei.
     Izul sau usor fructat face ca intreaga operatiune de aplicarea a produselor de machiaj sa fie o adevarata placere. Nu va faceti probleme, nu este puternic si este foarte placut.
     Consistenta sa m-a impresionat. Avem de-a face cu un produs dens care se aplica fosrte usor. Nuanta sa este putin mai deschisa decat cea a tenului meu dar odata aplicat se adapteaza in doi timpi si trei miscari.
     Chiar daca am toate ustensilele necesare aplicarii fondului de ten, de fiecare data optez pentru metoda clasica, cu degetele. Mi se pare ca pot controla foarte usor tot ceea ce se intampla in timpul "operatiunii" asa ca nu ma complic.
    Din pacate nu are SPF dar am rezolvat rapid aceasta problema cu ajutorul cremei cu SPF 50 pe care o folosesc ca si baza.
     Acoperirea sa este medie dar am observat ca in zona din jurulu nasului, acolo unde porii mei isi fac de cap din cand in cand reuseste sa-i evidentieze. Aceasta ar fi singura problema pe care o am cu dansul.


     Finisul sau este natural, lucru care ma bucura deoarece nu-mi plac produsele cu finish mat (din acest motiv am ales un podus, iluminator). Din fericire nu are particule stralucitoare asa ca in zonele in care imi doresc aspectul luminos, folosesc un iluminator pentru ca viata e mai frumoasa cand pometii au o stralucire  mai intensa, semi-naturala.
      Reuseste sa faca fata temperaturilor ridicate iar in momentul in care doresc sa ma demachiez observ cu bucurie ca zona T a fost tinuta sub control. Nu mi-a creat nicio problema si nu am nevoie de retusuri suplimentare pe parcursul zilei.
     Are o valabilitate de 18 luni iar pretul sau promotional este de 47 lei.
    In concluzie, ma declar incantata de acest produs, a intrat in rutina mea zilnica si n-o sa ma descotoresc de el decat in momentul in care voi stoarce ultima picatura din tubul sugubet. Primeste un DA din partea mea si merita toata atentia noastra.

Kiss Kiss Dee

P.S.: In cazul in care v-am tentat cu produsul pe care vi l-am prezentat, doresc sa va mai spun doar atat: primele 20 de persoane care plaseaza o comanda pe site vor beneficia de o reducere de 10% folosind codul BYDEE inainte de finalizarea comenzii. Yay!

You Might Also Like