Vinerea imbulinata #90

vineri, septembrie 23, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Astazi nu as putea sa incep decat cu eterna introducere: E vineri, e zi de imbulinare! 
    Tiptil, cu pasi marunti si fara graba am ajuns la episodul cu numarul 90. Inca nu-mi vine sa cred ca am reusit sa concep 90 de modele diferite. sunt o fana atat de de mare a bulinelor incat nici nu mi-am dat seama cand au trecut lunile si cand am adunat imbulinarile. Chiar, oare cate buline am aplicat in atatea episoade? 
    Nu cred ca ar putea fi contorizate.
   Pentru imbulinarea de astazi, m-am reintors la eternul meu albastru royal de la Golden Rose, o nuanta pe care am iubit-o de la prima aplicare si pe care o folosesc adesea. Apoi, am aplicat buline in nuante varatice iar rezultatul final mi-a placut la nebunie.





    Ce parere aveti despre imbulinarea de azi?
   Ce nota primeste?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like