OOTD: Ankle boots and tartan print

miercuri, octombrie 12, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Toamna ne-a surprins cu temperaturi destul de zgarcite asa ca am decis sa renunt la pantofii care asteptau cu nerabdare sa fie purtati si sa trec direct la cizme, ghete si echipament de iarna. Decat sa simt ca frigul patrunde prin zone expuse prefer sa ma infofolesc putin si sa ma bucur de acest anotimp. Infofoleala fara strop de zgribuleala! Asta e deviza mea.
    Tinuta cu care ma prezint in fata voastra e lejera, comoda si ma caracterizeaza. Ma regasesc in acest stil, nu mai port la fel de de des fuste si rochii si zau daca le simt lipsa!
    In ultima perioada am dezvoltat o mica obsesie fata de camasile in carouri, dar nu orice fel de camasi, ci cele confectionate din bumbac, calduroase si pufoase. De fiecare data cand intru pe un site ma indrept direct spre camasi incep cautarile. Cea pe care am ales-o astazi mi se pare perfecta pentru acest sezon, in ton cu nuantele care insotesc anotimp.




    Botinele m-au cucerit din clipa in care le-am zarit pe site si mi-am spus ca trebuie sa fie ale mele.
    Chiar daca nu au cel mai comod calapod (talpa e destul de tare), modelul e frumos, materialul din care sunt confectionate e moale si flexibil asa ca n-ai cum sa nu le indragesti.
   

     De fiecare data cand concep un outfit aleg si o palarie care sa-i ofere un plus de ghidusie. Nu stiu cand o sa ma satur de ele. Probabil ca niciodata. 


Am purtat:
Camasa - aici;
Pantaloni - Stradivarius;
Botine - aici;
Palarie - Zara.


     Aceasta a fost propunerea de azi si sunt tare curioasa daca si voua va place acest stil comod si confortabil.
     Astept comentariile voastre.

Kiss Kiss Dee

P.S.: Nu sunt o fana a Halloween-ului dar sunt o fana a reducerilor asa ca m-am gandit sa va dau de veste in momentul in care am zarit anuntul. Cu un click aici puteti sa vedeti despre ce e vorba.


You Might Also Like