Review: Bioderma Sensibio - gel spumant calmant si hidratant

miercuri, octombrie 26, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


      Ce poti faci cand esti un beauty blogger curios iar la usa ta bate un curier care aduce noutati? Pai, va spun eu: devorezi coletul, testezi rapid produsul si apoi impartasesti experienta cu cititorii tai. Eu asta fac de fiecare data iar produsul despre care va voi vorbi astazi nu face exceptie.
     Saptamana trecuta am fost surprinsa de un colet cu ultimul produs lansat de Bioderma si anume, gelul spumant calmant si hidratant Bioderma Sensibio. M-am bucurat enorm cand l-am vazut pentru ca sunt o adevarata fana a produselor destinate curatarii fetei si nu ma dau in laturi cand vine vorba de testarea noutatilor.
     De obicei aveam rabdare , fotografiam produsele inainte de a le incepe dar cu dansul ritualul a fost schimbat radical. L-am atacat rapid, fara sa citesc prea mult descrierea sa. Prin atacat ma refer la faptul ca am desurubat capacul si am inceput sa adulmec, inspirand cu toata puterea, dorind sa vad cu ce arome avem de-a face. Ei bine, am constatat ca produsul sugubet nu are niciun iz, iar acest lucru m-a facut sa zambesc.


      Dupa aceea, am citit si descrierea sa pentru ca doream sa fiu in tema cu tot ceea ce promitea:
Curata bland fata si ochii, calmeaza si hidrateaza in acelasi timp, redand confortul pielii iritate. Sensibio Gel Spumant 200 ml are textura de gel lichid, incolor, se aplica cu usurinta, spumeaza si poate fi utilizat si impreuna cu o perie pentru curatarea tenului.
Nu contine sapun, parfum, parabeni sau coloranti, este hipoalergenic, non comedogenic si are un PH fiziologic asigurand o toleranta excelenta.
    Apoi, cu temele facute, mi-am spus ca pot sa incep si testarea. Am indepartat sigiliul care proteja pompita, am dozat o cantitate mica din produs si l-am aplicat.


   In cazul in care veti folosi un buretel destinat curatarii fetei, sau o perie, spuma va fi abundenta, in cazul in  care il veti aplica fara sa folositi alte accesorii nu veti beneficia de o cantitate la fel de mare de spuma dar curatarea va fi la fel de eficienta.
   Consistenta mi se pare perfecta pentru un produs destinat curatarii tenului iar efectul sau mi se pare de nota 10. Dupa fiecare utilizare tenul meu straluceste de curatenie iar varful nasului arata ca si cand as fi aplicat un highlighter.


    Nu usuca tenul, nu mi-a cauzat nicio problema si sunt foarte multumita de proprietatile sale.
    Il folosesc atat dimineata cat si seara si am observat ca pielea mea arata bine, iar senzatia de ten obosit dispare dupa ce il folosesc. O fi autosugestie, n-o fi... eu nu stiu ce sa zic dar pot sa va spun ca si Marius a observat stralucirea pe care o are tenul meu dupa ce folosesc acest gel si am impresia ca o sa atenteze si el la recipientul care a ocupat un loc important pe etajera din baie.
     Despre sistemul de dozare nu stiu daca mai are rost sa spun ceva, deoarece stiu ca stiti deja ca se afla pe primul loc in topul preferintelor mele.  Cantitatea pe care o dozeaza este cea optima si acest aspect ma bucura enorm pentru ca nu vreau sa irosesc nicun strop din acest gel care m-a cucerit.
     Ingrediente: 
    AQUA/WATER/EAU, SODIUM COCOAMPHOACETATE, PROPANEDIOL, SODIUM LAUROYL SARCOSINATE, CITRIC ACID, COCO-GLUCOSIDE, GLYCERYL OLEATE, SODIUM CITRATE, PEG-90 GLYCERYL ISOSTEARATE, MANNITOL, XYLITOL, LAURETH-2, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, TOCOPHEROL, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE, LECITHIN, ASCORBYL PALMITATE.
     Pretul recomandat in farmacii este de 45 lei iar perioada de valabilitate este de 6 luni de la deschidere.

     In concluzie, ma bucur ca am avut ocazia sa testez acest produs, sunt foarte multumita de el si nu am nimic de obiectat la adresa sa. Da, primeste un mare DA din partea mea!
    Voi l-ati incercat? 

Kiss Kiss Dee
     

You Might Also Like