Vinerea imbulinata #92

vineri, octombrie 28, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    E vineri, huh? Timpul zboara cu viteza care ma sperie dar asta nu ma impiedica sa ma pregatesc din timp pentru postarile care stiu ca va plac atat de mult. Imbulinarile fac parte din traditia bilunara cu care ma prezint in fata voastra de ceva vreme si vreau sa o pastrez pentru cat mai mult timp.
    Pentru episodul de astazi am ales ceva simplu, sugubet si vesel. Sper ca o sa va placa combinatia rozo-movo-violeta pentru ca mie mi-a facut o deosebita placere sa o port.



    Am folosit:
- Natty - no. 437;
- Avon Speed Dry - Asap Pink;
- NYX - Dream catcher;
- Top coat Jessica (nu mai apare in poze deoarece si-a schimbat consistenta, mi-a masacrat cateva buline si am decis sa ma despart de el).


   Deci, concluzia finala?
   Hai, spuneti-mi ca-s tare curioasa!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like