Ha-Ha-Haul!

sâmbătă, noiembrie 26, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     A venit si a trecut sau mai bine zis.. au venit si au trecut, ca la noi e Black Friday in fiecare zi de vineri, in ultimii ani. Tare mult mi-a mai placea daca am avea si noi o zi adevarata, in care sa ne luptam pentru a prinde o oferta de nota 10 nu asa, toata ziua buna ziua Black Friday. Nici nu stii pe care s-o astepti, cand o sa ai noroc de o reducere mai buna. Dar, sa trecem peste aceste mici nelinisti care oricum nu vor schimba nimic si sa revenim la subiectul postarii de azi.
    Stiu ca postarile de acest gen va plac, asa ca m-am gandit sa va arat ce "jucarii" mi-au trecut pragul in ultima perioada.


    Cred ca primul colet cu bunatati a venit de la Bottega Verde, asa ca voi incepe tot cu ei. Imi plac cumparaturile, imi plac surprizele asa ca vizitele pe care le face in acest magazin online sunt mereu o placere.
    

   Produsul dupa care tanjeam din clipa in care l-am vazut pe site si anume - Tusul de ochi rezistent la apa, cu pantenol - negru - toata ziua - 14 ore. L-am asteptat cu nerabdare si din momentul in care am facut pozele pentru aceasta postare si pana in momentul in care am ajuns sa apas butonul publica, am reusit sa-l si testez. Doresc sa va spun ca are un varf nemaipomenit, aplicarea este precisa iar coditele pe care le obtin cu ajutorul sau sunt atat de ascutite incat te pot intepa daca ma superi. Rezistenta este cea cu care se lauda iar dupa o zi de munca machiajul meu arata impecabil.
     Dupa ce am navigat in toate directiile am constatat ca atentia mea se indreapta mereu spre lacul de unghii violet. N-am putut sa-i rezist asa ca l-am strecurat rapid in cos.
    Conform zicalei: omul gospodar isi face vara sanie si iarna car, am ales scrub-ul de corp cu extract de menta pentru ca cel cu extract de struguri rosii nu mai era pe stoc. Dupa ce l-am primit, am indepartat putin folia de protectie pentru ca voiam sa-i simt aroma si doresc sa va spun ca izul sau este identic cu cel al bomboanelor cu eucalipt. Yumm! Sunt sigura ca la vara o sa ne intelegem de minune.
    Ca si bonus am primit un sapun cu aroma de violete dar aroma sa nu este una care sa ma dea pe spate asa ca doar ambajul mi se pare extrem de simpatic.

   Despre surpriza de la Nivea v-am mai povestit si in alte postari, dar m-am gandit sa va arat si aici cutiutele sugubete in editie limitata (in cazul in care ati ratat postarile trecute).


    De pe Elefant.ro am reusit sa inhat un fond de ten Colorstay de la Revlon, nuanta Fresh Beige. Mi-a placut de la prima aplicare si ma bucur ca i-am dat o sansa. Desi dupa ce am plasat comanda pentru fond de ten am mai plasat inca una care continea Urzeala tronurilor, in momentul in care am finalizat comanda site-ul a picat iareu n-am mai verificat daca aceasta a fost inregistarta sau nu. Si in acest mod am ramas fara carti pentru ca mi-am spus ca-i un semn si ca am destule carti cand am sesizat ca la pick-up point ma astepta un singur colet.


   De la Derma.e am primit un colet care continea crema naturala hidratanta de noapte cu acid hialuronic - Hydrating Night Creme with Hyaluronic Acid si pe care am bagat-o in teste din aceeasi seara. Promit sa revin cu impresii cat mai curand.


     Tot saptamana trecuta am plasat o comanda pe cel.ro pentru un nou expressor. Cel pe care il aveam ma nemultumea teribil asa ca mi-am spus ca Samus - Expressimo merita o sansa. Ei bine, doresc sa va spun ca sunt foarte multumita de el dar... exista si un dar... sunt nemultumita de dimensiunea dozatorului de cafea pentru ca daca doresc sa savurez o cafea mai mare, nu am la dispozitie un dozator mai mare asa ca trebuie sa fac doua cafele mai mici. Si cum in viata nu le putem avea chiar pe toate, ne adaptam, nu-i asa?


    Gata! Atat pe ziua de azi. Intr-adevar, mai astept cateva colete dar acestea contin mai multe cadouri pentru cei dragi asa ca am decis sa nu va impartasesc aceste mici secrete pentru ca... nu stii niciodata cine poate citi postarile...
    Voi cu ce va laudati? Cu ce ma mai tentati?

Kiss Kiss si un weekend de vis!
     

You Might Also Like