InstaMania #86

marți, noiembrie 08, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Ne revedem cu o mica intarziere dar... exista o explicatie: serviciile RCS&RDS. Cand faci o sesizare sambata, se remediaza rapid, lunea. Mai bine mai tarziu decat niciodata, nu-i asa? Noroc ca am apucat sa imi fac un update la The Vampire Diaries si Grey's Anatomy ca daca nu reuseam, ma suparam grav. Da, as fi putut sa pregatesc aceasta postare prin intermediul telefonului dar e atat de incet la minte incat nu m-au tinut nervii sa ma straduiesc asa ca am decis sa aman putin dar sa imi pastrez (aparent) nervii intacti.
    Trebuie sa recunosc ca a fost ciudat sa ma trezesc dimineata si sa nu imi beau cafeaua in fata laptopului dar am supravietuit. E greu, dar nu imposibil!
    Dar, sa revenim la subiectul postarii de azi. InstaMania - un episod cu de toate pentru toti - ca de obicei.


    Se pare ca am devenit destul de lenesa la capitolul bucatarit asa ca am pacatuit. O pizza din cand in cand merge, nu-i asa?


    O surpriza misterioasa si extrem de ingenioasa m-a asteptat zilele trecute, ascunsa atent intr-o cutie sugubeata. 
     Oare ce se intampla cand dormi fara sa te demachiezi? Aceasta a fost intrebarea iar primele victime la care m-am gandit au fost genele, saracutele. Din acest motiv am postat si o fotografie sugestiva pe retelele de socializare indemnandu-va si pe voi sa ma ajutati sa dezleg misterul.


    Temperaturile de saptamana trecuta m-au facut sa trec la artileria grea asa ca am scos UGG-urile de la naftalina si le-am invitat la promenada.


    Doua! Doua iesiri la cinema intr-o singura saptamana? 
   Da, se poate!
    Primul film a fost The accountant, un film bunicel pana la un moment dat apoi... m-a plictisit teribil si pana am ajuns la sfarsit m-am intrebat cine m-a pus sa-mi pierd vremea cu el. Nu mai spun nimic.
     In chimb, Hacksaw Ridge este un film de nota ZECE. Doamne, nu-mi imaginam ca un film ar putea sa ma marcheze in asemenea hal dar da, m-a impresionat iar la final mi-a fost greu sa nu izbucnesc in lacrimi. A fost primul film la finalul caruia toata sala a aplaudat. 
    Actiunea filmului se bazeaza pe fapte reale, ilustrand povestea contestatarului adventist Desmond Doss, care a refuzat să ucida sau sa poarte arme datorita convingerilor sale religioase, dar a servit ca medic, alaturi de americanii care au luptat impotriva japonezilor in Pacific. E de vazut, credeti-ma pe cuvant!


    Sambata ne-am distrat terbil alaturi de Deena & Co. Ne-am delectat cu Navigatori, un joc simpatic care imbina norocul, cultura generala si spiritul de observatie. Ne-a luat ceva timp pana am inteles toate regulile jocului dar tocmai asta l-a facut si mai amuzant.


    Doza de relaxare, nelipsita din meniul de weekend. Desi Dragostea Florii de Bujor nu este la fel de reusita ca si Floare de Zapada si evantaiul secret, a fost o lectura interesanta, care mi-a atras atentia de la problemele cotidiene si m-a dus intr-o cultura total diferita fata de a noastra.


    Si-am incalecat pe-o sa si am incheiat InstaMania!
    Sper ca v-a placut episodul de astazi si, va astept si pe Instagram. Eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like