InstaMania #89

luni, noiembrie 28, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Cine-a spus ca noiembrie va fi o luna care va trece greu si anevoios? Eu simt din nou ca abia am apasat butonul publica pentru preferatele lunii octombrie si puf! a mai trecut o luna. Eh, nu-i nimic! Mai avem trei zile in care ne putem bucura de frumosul noiembrie si-apoi, om mai vedea noi!
    Saptamana care s-a incheiat a trecut atat de repede incat n-am avut timp sa fiu prea mult prezenta pe retelele de socializare. Nu stiu cand si cum, dar am realizat ca e vineri si apoi m-am pregatit pentru un weekend asa cum scrie la carte iar acum e luni si ...si... va invit la un nou episod din InstaMania.



    Cand te plimbi prin Targul de Craciun si nu e aglomerat, uiti de tot: ca e frig, ca esti in timpul saptamanii si ai putea sa stai acasa la caldurica pregatindu-te de o noua zi de munca, de tot! 
    Si daca mai bei si un vin fiert, uiti de problema frigului si chiar ca nu-ti vine sa mai pleci acasa.


    Joi v-am prezentat unul dintre puloverele mele preferate (click aici pentru detalii). Imi place la nebunie si zau ca l-as purta in fiecare zi.


    Sambata am fugit de-acasa! Ne propusesem sa facem o mica plimbare prin Paltinis si am ajuns la varful Surdu (sper sa nu ma insel). Cred ca dorul de munte a fost prea mare pentru ca nu ne mai puteam opri din mers. Daca ziua n-ar fi fost atat de scurta, sau daca am fi plecat mai devreme de acsa... cine stie pe unde am fi ajuns. A fost o aventura cu de toate: plimbare, zapada, zapada pana la genunchi, alergare prin zapada, chioraieli de mate (pentru ca am plecat fara mancare, doar cu cateva dulciuri asa pentru... plimbare), gafaieli si zambete largi. Da, n-avem "toate tiglele la mansarda" dar... ne place!


    Romania magica a fost prezenta!


   Si rezultatul contorizat.


     Duminica a fost dedicata relaxarii. Am incercat lucruri noi, pe care vi le-am impartasit si voua. Ciocolata calda din gama Deluxe e delicioasa. Aroma sa e deosebit de placuta si chiar daca n-am avut rabdare sa o las sa se topeasca in totalitate si am rontait o mare parte din ea (#chocoaddict nerabdator) vreau sa va spun ca a reusit sa ma cucereasca. Da, merita!



    Obsesia momentului o constituie... clementinele. Nu stiu daca am mai devorat atat de multe fructe intr-un timp atat de scurt. Ieri, consumam cate un bol, apoi mergeam in bucatarie sa ma aprovizionez si iar terminam tot. De fiecare data ii spuneam lui Marius ca N-am mancat atatea clementine in viata mea! iar el imi raspundea razand Mi-ai mai spus asta azi, Daaa dar de-atunci am mai mancat cateva bucati. 
    Sunt spaima clementinelor!


    Si-am incalecat pe-o sa si v-am prezentat InstaMania. Sper ca v-a placut si episodul de azi si daca doriti, ne putem intalni si pe Instagram. Eu sunt @bydeemakeup.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like