NOTD: Misslyn

vineri, noiembrie 04, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Intotdeauna am incercat sa imbin utilul cu placutul in toate domeniile. Imi place sa fac mai multe lucruri in acelasi timp, imi place sa ma bucur de ceea ce fac si din acest motiv ma prezint in fata voastra cu o postare in care veti regasi doua dintre pasiunile mele: natura si unghiutele colorate.
    Mi-era pofta de ceva nou asa ca m-am indreptat rapid spre oja Horst Kirschberger pe care o primisem cadou de ziua mea de la Deena. Am purtat-o o saptamana iar in momentul in care ne pregateam sa plecam intr-o mini excursie mi-am spus ca merita sa o scot si pe dansa la o sedinta foto inedita.
    Am urcat pe munte, iar dupa un mic efort si-o zgribuleala am decis ca merita sa fie imortalizata acolo sus, intr-un cadru feeric. N-am dorit sa renunt la manusile pe care le port cu drag si spor in escapade (imi place sa am degetele libere pentru a putea face cat mai multe poze) asa ca inspiratia de moment mi-a spus ca ar da bine in peisaj.
    Verde, bleumarin si nuante de toamna. Asta avem in meniul de azi.



     Oja de a fost o adevarata surpriza. Nu ma asteptam sa fie atat de opaca si am aplicat ca si baza eternul meu negru de la Colorama. Ei bine, in momentul in care am aplicat culoarea am constatat ca acopera perfect si nu are nevoie de ajutor suplimentar. Rezistenta sa e exemplara asa ca sunt sigura ca o voi mai purta in acest sezon.



    Ce parere aveti despre manichiura de azi? Dar de cadrul in care a fost imortalizata?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like