Recenzie: Sub luna de sofran - Nicole C. Vosseler

joi, noiembrie 03, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi doresc sa va vorbesc despre ultima carte pe care am citit-o in aceasta toamna, la adapostul unei paturi calduroase, alaturi de ceva de rontatit si o lumanare parfumata. Imi doream sa citesc o carte mai lejera, care sa abordeze un subiect cu care sa nu ma fi intalnit de ceva vreme. Cu acest plan am intrat la sectiunea beletristica a librariei online pe care o prefer si-am inceput sa ratacesc printre titlurile care ma imbiau la fiecare click.
    Totusi, un titlu mi-a atras atentia mai mult decat celelalte si n-am putut sa-mi mai iau gandul de la el. In acest mod, Sub luna de sofran a ajuns in mainile mele si m-am bucurat de aventura pe care am parcurs-o pas cu pas alaturi de eroina principala.


    Totul incepe in Oxfordul anilor 1800 unde doua surori mititele si curioase, Maya si Angelina, trag cu urechea la discutiile pe care tatal lor, un distins profesor universitar le poarta cu Richard Burton, un tanar cu o sete de cunoastere iesita din comun. Maya, extrem de curioasa crede ca e singura care asculta discutiile purtate in biroul tatalui sau dar Angelina, dupa ce se convinge ca dialogul nu are un subiect interesant incepe sa o certe, amenintand-o ca isi va anunta tatal ca este spionat. Oricum acesta aude ciondaneala dintre cele doua iar Maya este surprinsa asupra faptei. In timp ce i se atrage atentia, ea ii declara lui Richard dragostea eterna si in acest mod, actiunea romantata a acestei carti incepe sa isi faca simtita prezenta.
     Dupa ani si ani, relatia de prietenie dintre cei doi devine din ce in ce mai puternica, iar scrisorile pe care Maya le primeste din partea lui , care isi pastreaza curiozitatile si pleaca in cautarea unor raspunsuri in Arabia devin din ce mai interesante din toate punctele de vedere.
     Ajungem sa intuim care va fi finalul povestii si in acelasi timp ne intrebam care e misterul care se ascunde in spatele a aproximativ 600 de pagini. 
    Ei bine, Nicole C. Vosseler rastoarna situatia iar in peisaj apare Ralph Garett ofiter al armatei britanice in India, iar Maya intelege ce inseamna expresia dedragoste la prima vedere si chiar daca parintii se opun mariajului dintre cei doi acestia o fac pe ascuns iar apoi suporta consecintele actiunilor lor.
    Viata continua, cu bune si rele, tanarul cuplu fiind relocat in Arabia iar dintr-o intamplare nefericita Maya, cade in mainile beduinilor. In acest mod ajunge sa cunoasca noi senzatii, arome, obiceiuri si, pe Rashad al-Shaheen seful bandei care a rapit-o. Bineinteles ca inima sa este cucerita din nou iar actiunea mai mult sau mai putin previzibila ne poarta prin desertul Arabiei si nu numai pentru ca intr-un final Maya sa ajunga la Cairo, locul in care isi gaseste in sfarsit linistea alaturi de fiul sau si de ... ei bine, va las pe voi sa descoperiti.
     Cert e ca inima sa este impartita intre trei barbati, iar curiozitatea ne este starnita inca de la inceputul acestei carti datorita unei tiganci care ii prezise ca va fi cucerita de un barbat a carui nume incepe cu initiala R. Am incercat sa intuiesc cine va fi acela si pana la urma, am aflat.
     Mi-a placut aceasta lectura, o aventura condimentata si plina de mister care m-a relaxat dupa o zi agitata si daca recenzia mea v-a trezit interesul, v-o recomand cu drag.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like