Review: Setul meu de 32 pensule pentru machiaj de pe Born Pretty Store

joi, noiembrie 17, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Noi, femeile, nu suntem niciodata multumite de ceea ce avem si ne dorim mereu mai mult. Sunt convinsa ca nu sunt singura persoana care gandeste asa si din acest motiv mi-am permis sa generalizez.
    Ne dorim un telefon mai bun, chiar daca cel pe care-l avem functioneaza de minune, haine mai deosebite, chiar daca vestimentatia noastra este mereu admirata, farduri in nuante (sa zicem) neutre chiar daca in sertare ne mai asteapta cateva palete uitate sau... in cazul postarii de azi, pensule mai multe. 
     Da, stiu! Niciodata nu avem suficiente pensule si da, uneori e tare greu sa le imbaiem asa ca, de ce nu am avea si un set de rezerva? Acesta a fost principul dupa care m-am ghidat in momentul in care am inceput sa hoinaresc pe bornprettystore.com iar in momentul in care am zarit setul de 32 de pensule mi-am spus ca trebuie sa le incerc.
    Un set complex, aspectuos care nu are cum sa nu te tenteze. L-am asteptat cu nerabdare, timp de vreo 5-6 saptamani si zau ca am rasuflat usurata dupa ce a ajuns in posesia mea.
    A intrat in teste imediat iar astazi, ii voi dedica un articol cu bune si cu rele. Sper sa va fie de folos.


    Am fost foarte multumita de sistemul etuiului care poate fi "despaturit" in doi timpi si trei miscari pentru ca pensulele sa-si poata face treaba cat mai rapid. Confectionat din piele artificiala are un aspect ciudatel dar nu deranjeaza pentru ca pastreaza continutul in siguranta.
     Dupa ce l-am desfacut am observat ca pensulele sugubete ma asteptau cumintele si imbietoare, fiecare la locul sau. 32 de piese dedicate intregului proces de machiaj. Ce sa fac cu ele? Sunt atat de multe!
     Ei bine, in primul rand le-am analizat din priviri! Manerele confectioate din lemn au dimensiunea optima pentru a fi folosite si de cele mai neexperimentate persoane fara problema accidentarii (glumesc, normal ca glumesc).
     Perii fiecarui instrument sunt confectionati dintr-un material sintetic, placut la privire dar destul de indaratnic in momentul aplicarii fardurilor. Absenta unei pensule dedicate pretiosului proces de blending (imbinare a culorilor pe pleoape) nu m-a incantat absolut deloc dar m-am consolat la gandul ca am altele, in alte seturi.




     Si daca tot vorbim despre pensulele dedicate machiajului ochilor doresc sa va spun ca, dupa parerea mea, o mare parte dintre ele sunt inutile doarece perii lor sunt prea lungi, sintetici iar nuantele se aplica greoi. Pe viitor ma voi gandi la o alta modalitate de utilizare a lor deoarece, atunci cand vine vorba de machiaj, am nevoie de rapiditate si precizie. Nu sunt o persoana care sa aiba timp sa bibileasca machiajul la nesfarsit pentru ca dimineata, aloc un timp de maxim 15 minute machiajului complet al fetei. Da, sunt ca Speedy Gonzales.
     De cativa ani nu mai folosesc nici buretei pentru aplicarea fardului de pleoape asa ca trei instrumente pica din nou din ecuatie (probabil ca o sa le utilizez pentru cateva manichiuri gradient). 
     Pensulele unghiulare sunt perfecte pentru conturarea sprancenelor asa ca nu am nimic de obiectat la adresa lor. Si daca tot vorbeam despre sprancene, doream sa va spun ca periuta destinata "coafarii" lor mi se pare un instrument extrem de practic si consider ca ar trebui sa se afle in toate seturile de pensule de pe piata.
    Din pacate nici pensulele dedicate eyelinerului nu mi se par extrem de precise, va spun sincer ca nu le-am incercat pana acum deoarece mi se pare ca seamana mai mult cu niste pensule pentru nail art decat cu niste pensule dedicate procesului migalos de aplicare a unei linii precise.
     Dar sa revenim si la plusuri pentru ca din fericire acestea mai exista. Pensulele dedicate machiajului fetei mi-au placut foarte mult. Fiecare dintre ele isi face treaba exemplar iar aplicarea este de nota 10.
     Aici dimensiunea perilor este optima si fie ca aplicam pudra, ne conturam fata sau aplicam un iluminator, pensulele isi fac treaba fara cusur. Nu am nimic de obiectat la adresa lor, zau asa.
     Dupa umila-mi parere, doar o jumatate din pensulele din acest set pot fi folosite conform "specificatiilor" pentru ca restul constituie munca fara sens. Eu nu l-as recomanda nici incepatorilor pentru ca ar trebui sa munceasca prea mult pentru a obtine un rezultat decent  si cred ca acest efort le-ar taia avantul. E doar parerea mea! Poate exista si persoane care sa fie multumite de aceste pensule dar din pacate, eu nu ma incadrez in aceasta categorie.
     Voi ce pensule preferati?

Kiss Kiss Dee

P.S.: In cazul in care produsele de pe Born Pretty Store va fac cu ochiul, doresc sa va spun doar ca folosind codul PML91 puteti beneficia de un discount de 10% din valoarea comenzii, transportul este gratuit iar produsele ajung la posta vamala.



You Might Also Like