Trei pe wishlist-ul de noiembrie

sâmbătă, noiembrie 12, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Daca vremea e mohorata si sansele ca soarele sa ne faca o vizita se apropie de zero, stam in casa si facem liste. Cel putin asta se intampla in cazul meu. Ma gandesc deja la cadourile de Craciun, imi fac diverse planuri de atac si uneori ma las ispitita.
    Astazi, doresc sa va prezint doar trei produse pe care le-am zarit si n-am reusit sa-mi mai iau gandul de la ele in timp ce hoinaream pe sammydress. Ma uit adesea pe site-uri asiatice pentru ca gasesc mereu articole vestimentare care au preturi acceptabile (chiar daca uneori asteptarea sosirii lor e destul de grea) sau... gasesc cate un model de pulover pe care sa i-l arat mamei mele pentru a-i "sustrage" modelul.  De aceasta data am ales prima varianta pentru ca tentatiile vestimentare au fost atat de mari incat am considerat ca merita un loc intr-o postare speciala.
     Asadar si prin urmare, va rog sa-mi spuneti ce parere aveti despre alegerile mele.


    Pulovere supradimensionate? Da, va rog! 
    Acesta poate fi purtat atat ca atare, ca un pulover pufos si calduros cat si ca o rochie. Ah, sper ca dimensiunile sa fie respectate si bineinteles, sa nu intre la apa.
     Mi-a atras atentia datorita modelului sau abstract si, datorita "pufoseniei" sale. In ultima perioada ma indrept adesea spre acest tip de material si-mi place la nebunie!


   O alta pasiune a mea pe care am exploatat-o cu drag si spor in acest an a fost cea pentru franjuri. Inca-mi plac la nebunie si in momentul in care am vazut acest cardigan mi-am spus ca trebuie sa il am. Imi place combinatia de nuante, modelul, tot!


    Si daca tot vorbeam de franjuri... cum sa nu te fascineze aceasta fusta? Serios acum!
    Franjuri, stelute, piele intoarsa si-o nuanta absolut superba! N-ai cum sa-i rezisti!


    Deci? Care este concluzia voastra? 
    Mie zau ca-mi plac toate si mi-ar placea sa reusesc sa le bifez pana la sfarsitul acestui an. Sa vedem, sa vedem...

Kiss Kiss Dee

P.S.: Daca va plac concursurile, si stiu ca va plac, atunci am o veste buna pentru voi.
    Sammydress organizeaza un concurs cu ocazia fenomenalei Black Friday si pune la bataie 10 vouchere de 100$.
    Trebuie doar sa lasati un comentariu cu articolul vestimentar care v-a atras atentia dintre produsele publicate la  aceasta promotie, iar sponsorul va alege 10 castigatori dintre toti cei care au lasat comentarii la articolele cu acest subiect.
    De asemenea, in cadrul aceluiasi comentariu va rog sa lasati si adresa de mail pentru contactare in cazul in care va veti numara printre fericitii castigatori.
    Foarte simplu, nu-i asa? Eu zic ca merita sa va incercati norocul.
    Concursul se incheie in 31 noiembrie iar castigatorii vor fi anuntati in perioada 1-3 decembrie.



You Might Also Like