Trei pentru sezonul rece

joi, noiembrie 10, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Asa cum v-am obisnuit in ultimii ani, astazi doresc sa va prezint cele trei produse destinate ingrijirii si rasfatului pielii spre care ma voi indrepta in acest sezon. Daca in trecut va propuneam cate trei vedete pentru fiecare anotimp acum, datorita temperaturilor mai putin generoase, am sarit peste toamna si m-am indreptat direct spre sezonul rece.



    Am ales arome diferite si produse menite sa ofere o hidratare intensa.
    Asadar si prin urmare, cele trei vedete sunt...


    Primul produs pe lista mea este crema de corp Tesori d'Oriente din gama Hammam, un produs care a beneficiat deja de un review - click aici pentru a-l vizualiza. Aroma sa deosebit de placuta ma rasfata in serile racoroase iar hidratarea pe care o ofera pielii mele este de nota 10. Imi place la nebunie si mi-am propus sa profit de ea pana la ultimul strop.


     Lotiunea de corp de la Neutrogena - deep moisture, este al doilea produs de care mi-am propus sa profit cat mai mult. Are o cantitate de 400 ml, un sistem de dozare care imi place la nebunie si hidrateaza bine, bine, bine.
     Desi ma asteptam sa fie un produs mai consistent nu pot sa spun ca sunt suparata pentru ca isi face treaba ca la carte. Are o aroma proaspata, usor fructata care se mentine pe piele timp indelungat si consider ca e un produs care isi merita locul pe etajera in orice sezon. E tare simpatica si v-o recomand si voua.


     Ultimul produs de pe lista mea e untul penru corp Ziaja cu aroma de portocale. Daca in aceasta vara nu am reusit sa-i ofer atentia pe care o merita, acum l-am dus direct in baie si n-o sa-l mai las sa plece decat in momentul in care il voi pregati pentru sedinta foto dedicata produselor pe care le-am terminat.
     Izul sau este demential, cea mai fidela aroma de portocale, nu pot sa spun ca are consistenta unui unt de corp ci a unei creme dar acest aspect nu ma deranjeaza. Se absoarbe rapid si ofera o hidratare perfecta.


    Voi spre ce produse va indreptati in acest sezon? Care sunt preferatele voastre?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like