Ce produse am mai terminat #7

duminică, decembrie 18, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Trebuie sa recunosc ca in acest an am fost muult mai lenesa decat in anii care au trecut si trebuie sa-mi cer scuze mie, in primul rand. Am gasit mereu scuze pentru a sari peste etapa hidratarii dupa dus,  pentru o masca pentru rasfatul tenului si lista poate continua la nesfarsit. Promit solemn ca din 2017 (din 2016 a ramas prea putin pentru a mai face si alte promisiuni) sa fiu mai atenta cu mine si sa-mi acord mai multa importanta. Am zis, am scris!
     Revenind la subiectul postarii de azi, pot sa spun ca am reusit sa strang cateva materiale demne de a fi mentionate asa ca n-o sa mai pierd vremea, pentru ca imediat se termina anul si eu tot n-apuc sa apas butonul Publica, si voi trece direct la subiect.



    Unul dintre produsele dupa care am oftat din tot sufletul a fost sapunul lichid cu extract de venere, despre care v-am vorbit in aceasta postare. Aroma sa a fost cea care m-a cucerit si l-am folosit fara mila pana la ultimul strop si l-am si recumparat. Acum astept cu nerabdare coletul. Yummy!
    Si daca tot vorbim despre produse Bottega Verde. doresc sa va spun ca gelul de dus cu lavanda, a fost un produs care mi-a trezit interesul fata de aceasta aroma, aroma pe care pana acum o evitam iar dupa ce l-am folosit pentru prima data, ma fascineaza. Revigorant si atractiv, gelul de dus cu lavanda mi-a monopolizat atentia si nu m-am lasat pana nu l-am terminat. Acum e din nou pe lista de dorinte pentru ca mi-a placut la nebunie.
    Gelul de dus (teoretic body butter wash) de la Palmolive a fost una dintre descoperirile acestui an. M-am lasat foarte greu tentata dar dupa ce l-am achizitionat am stiut ca o sa renunt la el doar in momentul in care ma voi satura pana peste cap de aroma sa. E genial si daca nu l-ati incercat pana acum, trebuie sa o faceti!
    Gelul de dus de la Balea cu maracuja si frezii a ramas in umbra dupa ce am facut descoperirirle despre care v-am vorbit mai sus dara asta nu inseamna ca nu l-am folosit pana la ultimul strop. E un gel de dus simplu, cu o aroma deosebit de placuta si... cam atat. 
     Despre gelul de dus cu nuca de macadamia de la Yves Rocher v-am vorbit pentru prima oara in acest articol si de atunci parerea mea nu s-a schimbat. Acum am decis sa fac o pauza deoarece am inceput sa simt ca am ajuns la saturatie si asta nu e bine deloc. No, no, no!
    Acum, dupa ce am terminat cu gelurile de dus doresc sa ma laud. Nu mai am niciun gel de dus iar saptamana trecuta am fost nevoieta sa merg la cumparaturi. Yay! Se poate! Am reusit sa-mi inving dependenta si sunt foarte, foarte mandra de mine.
    Sa revenim, Aussie 3 Minute Miracle a fost o masca destinata podoabei capilare si mi-a placut la nebunie. Am folosit-o pana la ultimul strop si ma bucur ca am avut ocazia sa o testez.
    Tot in categoria produselor destinate rasfatului parului voi include si spray-ul pentru volum John Frieda care a fost un produs genial. M-a ajutat sa obtin volumul dupa care tanjeam si mi s-a parut ca m-a ajutat si in privinta lutei cu sebumul. De fiecare data cand il foloseam reuseam sa scap de o zi in compania samponului uscat. Multumesc Alexantza!



    Lotiunea micelara Bioderma Hydrabio mi-a fost alaturi in toate mini-excursiile din aceasta vara si nu numai si doresc sa va spun din nou ca este un produs de nota 10 care merita toate laudele.



 Cremele pntru ingrijirea mainilor de la Palmer's au fost o binecuvantare pentru mainile mele dar trebuie sa recunosc ca cea cu unt de shea a fost preferata mea. Consistenta, aroma, efect - nota10 cu felicitari!
   BB Cream-a Water Drop de la Lioele mi-a placut destul de mult si ma bucur ca nu am abandonat-o dupa prima incercare. V-am povestit cate ceva despre dansa in aceasta postare.
    De asemenea, corectorul NYX a beneficiat de un inceput "cu stangul" si totusi, dupa ce am invatat sa-l dozez am avut o relatie foarte frumoasa si nu exclud o noua achizitie .
     Despre renumitul baton Love Nature de la Oriflame nu stiu daca mai are rost sa spun ceva. Este preferatul meu de ani buni si o sa-l recumpar pana se va scoate din fabricatie. Imi place la nebunie si trebuie sa-mi refac stocul!
   Rujul creion Astor - 002 - Loved Up mi-a placut la nebunie, l-am consumat pana la ultimul strop si ma gandesc sa-l recumpar in viitorul apropiat. Este un nude perfect pentru orice sezon si am fost foarte multumita de el.


    Despre Storm paleta interminabila de la Sleek v-am povestit in aceasta postare asa ca nu are rost sa mai dezvolt subiectul.



   Colorama, dragostea mea! Negrul cel mai negru, raport calitate/pret de nota 10. Ce sa mai spun? Am recumparat-o si-o voi recumpara in continuare!
    Ojele Gabrini au fost mereu printre preferatele mele si trebuie sa recunoasc ca la inceput am fost foarte sceptica in privinta lor. cum ar putea sa fie "eficienta" o oja atat de ieftina? Ei bine, se poate! Ojele Gabrini mi-au demostart-o de nenumarate ori si daca nu ma credeti, ar trebui sa incercati si voi.
    Top coatul Gel Efect de la Farmec a fost preferatul meu si va spun cu mana pe inima ca merita toate laudele de care a beneficiat in blogosfera. E un top coat excelent, ofera un luciu impecabil, nu face bule (decat daca folositi o cantitate enorma) si prelungeste rezistenta ojei. Ce poti sa vrei mai mult?
     Si top coat-ul Jessica a fost foarte bun, dar datorita nuantei sale cu subton movuliu, schimba putin nuanta nuanta bazei pe care o foloseam. Acesta e singurul minus pe care pot sa i-l atribui.



   Gata! Hiuh! N-a fost o postare prea scurta... Sper ca nu v-am plictisit dar am simtit nevoia sa va povestesc despre fiecare in parte, macar asa... puuutin.
     Voi ce produse ati mai descoperit si dupa ce produse oftati?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like