La multi ani Romania!

joi, decembrie 01, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello hello,


    De ceva vreme ma tot gandesc la postarea de azi. De ce? Pentru ca nici nu stiu cum sa exprim in cuvinte cat de mandra sunt de ea. De cine? De tara mea!


    Da, stiu ca are si bune si rele, dar cine nu are? De fiecare data cand ma supar, ma gandesc la tot ce ne ofera, la cat de multe lucruri putem descoperi si adesea uit motivul care m-a facut sa ridic indignata din sprancene si sa pufai zgomotos.
    Tara noastra e frumoasa si merita sa fie laudata, ridicata-n slavi pentru ca toata lumea sa vada cat de norocosi suntem noi, romanii!
    Avem mare, am rauri, avem munti, avem castele, avem istorie si traditii si va spun cu mana pe inima ca pentru mine astea-s adevaratele bogatii. Imi place sa le descopar pas cu pas, an de an si incerc sa va conving si pe voi sa faceti la fel. Sunt mandra ca in fiecare an reusesc sa mai descopar ceva si-mi creste inima de bucurie cand va vad si pe voi iesind si explorand cate o particica din Romania noastra magica. Ma bucur cand vad ca va dezvalui locuri de care n-ati mai auzit si ma zambesc cu gura pana la urechi cand vad ca si voi ajungeti pe cararile pe care le-am batatorit si eu.
    Avem ce sa descoperim, avem cu sa ne mandrim si an de an sunt tot mai convisa de acest lucru.
    Zilele trecute am facut o mica plimbare pe taramul amintirilor si am ales cateva poze care au devenit semnatura care ma insoteste in momentul in care fac o noua "expeditie", pe care vi le-am prezentat si pe Instagram alaturi de hashtag-ul #romaniamagica si pot sa va spun ca m-am simtit atat de mandra de fiecare fotografie in parte incat sufletul meu a fost inundat de o bucurie imensa.


       Cum sa n-o iubesti? Cum sa nu-ti doresti ca toata lumea sa auda de ea si sa isi doreasca sa o cunoasca, sa-i descopere fiecare comoara?
      Eu sunt mandra ca sunt romanca, sunt mandra de tara mea si de frumusetea sa si va indemn sa o descoperiti si voi!

     La multi ani Romania!

You Might Also Like