Ponturi pentru Mos Craciun

sâmbătă, decembrie 17, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Doar o saptamana ne mai desparte de  Ajunul Craciunului si probabil ca ati pregatit deja cadourile pentru cei dragi dar, m-am gandit ca mai exista si persoane care datorita aglomeratiei zilnice sau a lipsei de inspiratie au tot amanat achiztionarea unor mici atentii. Din acest motiv am decis sa va ofer niste ponturi pentru cadouri simpatice care se afla si pe lista mea de cumparaturi dar pe care mi-ar placea si mie sa le gasesc sub brad.

Sursa

    De cand a inceput sezonul rece atentia mea s-a indreptat spre caciuli. Indiferent de modelul lor, mi se par simpatice, de efect, niste accesorii fara de care n-as mai iesi din casa. Si daca-i frig si e Craciun, o caciula rosie mi se pare perfecta atat pentru un cadou gasit sub brad cat si pentru o seara de colindat zdravan.


     Ramanand in zona accesoriilor calduroase, m-am gandit si la o pereche de sosete care pot sa  o inveseleasca si pe cea mai imbufnata persoana din lume. Nu-i asa ca sosetele cu reni sunt cele mai simpatice? Mie mi-ar placea sa-mi rasfat picioarele cu niste sosete moi, colorate si vesele.


   Pentru cadouri putin mai serioase, am ales o esarfa in carouri (unul dintre modelele pe care le-am preferat in 2016) care se asorteaza cu orice tinuta. Imi place, poate fi purtata in nenumarate moduri si consider ca n-ai cum sa dai gres cu un cadou de acest gen.


    Inchei cu un articol pe care l-am adaugat si pe wishlist-ul meu, o geanta pe care am descoperit-o in timp ce hoinaream in cautarea unor idei de cadouri. Mi se pare atat de frumoasa incat imi pare rau ca n-am gasit-o mai repede, pentru a o comanda si pentru a fi sigura ca va ajunge in posesia mea pana in ajun. Oricum, gentile mi se par niste cadouri ingenioase pentru persoanele apropiate, ale caror preferinte ne sunt cunoscute.


    Ce parere aveti despre ponturile mele? Mosul le cunostea sau a beneficiat de putina inspiratie in urma postarii de azi. Eu sper ca am reusit sa-l ajut si ii doresc multa bafta in alegerea cadourilor perfecte!

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like