Top 10 din 2016

vineri, decembrie 30, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    La fel ca in fiecare an, revin revin si cu topul tinutelor pe care le-am indragit. A fost un an in care nu am postat la fel de multe outfit-uri ca in anii precedenti si trebuie sa recunosc ca uneori am cochetat si cu ideea de a abandona aceasta rubricuta din cauza lipsei timpului liber (nu stiu daca stiti dar o postare de acest gen iti mananca ceva vreme - pregatit tinuta, aranjat, deplasarea pana la locatia pe care o ai in gand, "sedinta foto" propriu-zisa, trierea pozelor, prelucrare, compunerea textului si... publicare) dar, de fiecare data imi aminteam de entuziasmul care imi insotea fiecare postare si imi reincarcam bateriile. Da, nu e usor sa-ti faci timp pentru toate dar e tare placut sa vezi cum totul incepe sa prinda contur.
    Totusi, rasfoind postarile din arhiva, am realizat ca am de unde sa aleg si materialul pentru postarea de azi (ba chiar mai mult) asa ca acum, in ultimul ceas, va prezint preferatele mele in materie de postari in cadrul rubricutei dedicate tinutelor.
    Sper ca o sa va placa.


    Am ales sa vi le prezint in ordine cronologica pentru ca fiecare ocupa un loc special in inima mea si nu pot sa creez un clasament. Winter mood a fost o tinuta pe care abia asteptam sa o imortalizam intr-un cadru incarcat cu zapada. Am reusit si dupa cateva dardaieli, am fost incantati de rezultat.


   Freedom mi-a placut datorita locatiei pe care am ales-o, in special fundalul care ne-a insotit. Ne era atat de dor de munte incat incercam sa ne apropiem cat mai mult de el. De aceasta data n-am reusit sa ajungem pe crestele inzapezite dar le-am surprins in cadre frumoase.


    O mare de galben mi-a redeschis apetitul pentru postarea tinutelor pe blog si pentru cadre de poveste. Nu vreti sa stiti cat de mult noroi am adus cu mine dupa aceasta sedinta foto (sedinta foto a urmat dupa cateva zile ploioase...) dar dupa ce am admirat pozele, nici n-a mai contat. Niste poze reusite merita orice sacrificiu.


   Oldie but goodie, o tinuta cu iz vintage surprinsa intr-un cadru cu care se asorta perfect. Imi place sa adaptez obiecte vestimentare cu varsta inaintata tinutelor actuale.


    Despre Ia romaneasca nu stiu daca mai are rost sa spun ceva. Daca as face un mic exercitiu de sinceritate as spune ca aceasta postare este preferata preferatelor. Mi-a placut tot la aceasta postare, cadrul, ora pe care am ales-o si, bineinteles, tinuta. 


    Look back at my backpack sau in goana mare dupa renumita golden hour. Mi-a placut la nebunie rezultatul pe care l-am obtinut si din acest motiv, aceasta postare isi merita cu desavarsire locul aici, in acest top.


    Hello autumn sau... niciun an fara o tinuta surprinsa printre baloti. Aceasta postare este una care a ajuns si in topul preferintelor voastre si ma bucur ca o vad in partea stanga, in zona postarilor populare. Mi-a fost foarte teama ca n-o sa reusim sa surprindem niste cadre potrivite deoarece soarele se pregatea sa apuna iar noi nu reuseam sa gasim locatia pe care o aveam in gand. Totusi, planetele s-au aliniat si am reusit sa profitam de ultimele minute de lumina. Yay! Goana noastra a meritat!


    Nu puteam sa ratam cadrele feerice de la Sic asa ca am "incropit" o tinuta lejera si v-am prezentat Hai la Sic! Postarea s-a bucurat de succes iar noi ne-am propus sa revenim in acest loc minunat pentru a imoratliza si ceva mai... elaborat.


    Shades of grey, o surpriza pentru noi. Vremea era de-a dreptul ingrozitoare dar in momentul in care am coborat din masina, la adapostul zidurilor vechi care diminuau intensitatea vantului am reusit sa o surprindem fix asa cum ne doream. Mare noroc, mare!


    Normal people scare me a fost ultima tinuta imortalizata printre frunze ruginii. Ne-am bucurat ca am profitat de frumoasa zi de toamna pentru ca a doua zi au inceput ninsorile, frigul si ne-am felicitat pentru decizia de a profita de covorul ruginiu. Mi se pare o tinuta tare simpatica si pe care inca o port cu mare drag.


    Acestea au fost preferatele mele si sunt foarte curioasa daca si voua v-au placut la fel de mult. Observ ca si in acest an palariile au ocupat un loc foarte important atat in garderoba mea cat si in cadrul tinutelor pe care vi le-am prezentat. Oare o sa ma satur vreodata de ele? Nu cred... 
     Daca doriti mai multe detalii, sau daca nu ati reusit sa vedeti postarile dedicate fiecarui outfit, cu un click pe denumirea lor veti ajunge la articolele principale.
    Inchei cu cel mai mare Multumeeeeesc! adresat celui care are grija ca pozele mele sa fie deosebite, imi suporta avalansa de multmiri sau nemultumiri (in functie de situatie) si de aspectul blogului meu. Fara el, acest loc nu ar fi existat (sau ar fi fost o catastrofa in care haosul ar fi fost la el acasa) asa ca, Marius iti multumesc pentru tot!
     Atat pentru acest an si ne revedem in forta in 2017!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like