Vinerea imbulinata #94

vineri, decembrie 16, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

   E vineri, vinerea aceea in care ne jucam cu buline si inveselim unghiute! Chiar daca imbulinarile nu am mai fost prezente aici, pe blog, cu aceeasi frecventa asta nu inseamna ca m-am saturat de ele. Dimpotriva! Imi plac din ce in ce mai mult tar timpul nu mi-a mai permis sa ma joc la fel de mult pe cat o faceam inainte. Eh, vor veni si zile mai libere, sa ne pastram optimismul!
    Pentru astazi am pregatit o manichiura a carei nuanta de baza este inchisa, rece si superba (ca vremea de afara) - O.P.I.-Midnight in Moscow, pe care am incalzit-o cu ajutorul unor buline simpatice, de diverse marimi.
    In acest mod, am obtinut o manichiura dramatico-vesela care mi-a placut la nebunie si sper ca si voi sa fiti de acord cu mine.





    Deci? Ce parere aveti? Ati purta-o sau ba?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like